30 Mar 2009

Mim: Hiç bir zaman geç değil.

Sevgili Aysema'dan bir mim gelmiş...hemen yazmaya başlıyorum.

1. Çocukken ............... kaçırdım.
2. Çocukken ............... yoksundum.
3. Çocukken ............... yaralanmış olabilirim.
4. Çocukken ............... olmayı hayal ederdim.
5. Çocukken ............... isterdim.
6. Evimizde asla yeterli .......... olmadı.
7. Çocukken daha fazla ........... ihtiyaç duyardım.
8. Bir daha asla .......... göremeyeceğim için üzgünüm.
9. Yıllar boyunca ......... merak ettim.
10. ............. kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.

*****
1. Çocukken en güzel dizilerin en heyecanlı bölümlerini ertesi gün sınav var diye kaçırdım.
2. Çocukken şanslıydım çünkü sevgisizlikten yoksundum.
3. Çocukken hassas olmaktan dolayı yaralanmış olabilirim.
4. Çocukken eğer imkan olursa büyüyünce kasap...olmazsa o zaman balıkçı...o da olmazsa o zaman doktor  olmayı hayal ederdim.
5. Çocukken uzaya gidebilmeyi bir de okyanusun en dibini incelebilmeyi isterdim.
6. Evimizde asla yeterli değildir ya da şu eksiktir diye düşündüğüm bir şey  olmadı.
7. Çocukken daha fazla kalem ve kağıda ihtiyaç duyardım.
8. Bir daha asla
çocukluk zamanlarımı göremeyeceğim için üzgünüm.
9. Yıllar boyunca film yönetmenliği nasıldır acaba diye merak ettim.
10. Bir takım işlerin ve seçilen yolların yarattığı zaman kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.


Şimdi yazdıktan sonra farkettim...Bütün boşluk doldurmalar hep yokluklar ve eksiklikler üzerine olmuş. Halbuki ille de yokluk olmak zorunda değil ki...hiç bir zaman geç değil demek için.
Bazen eskisi gibi olmasını istemek de olamaz mı?

Bu mim Öykü'ye gitsin.....sonra sonra...hmmm....ıvır zıvır'a gitsin....
sonra...
Serzeniş Meraklısı'na...hmmm bir de mevsimlerden Roma'ya gitsin.
Ama zaten yazmışlarsa bu mimi o zaman burada kalsın.

7 Yorum:

aysema on 30 Mart 2009 22:06 dedi ki...

Çok teşekkür ederim. "İyi ki" leriniz bol olsun...

Mehtap Pasin Gualano on 30 Mart 2009 23:03 dedi ki...

bence simdi de hassas bir cocuk yaniniz var sizin..
mim'e cok memnun olarak cevap verecegim..
tesekkur ederim..

Unknown on 31 Mart 2009 01:12 dedi ki...

teşekkürler bu güzel mim için sevgili biraz..
geç değil yaa, hiçbir zaman hemde...

Biraz on 31 Mart 2009 15:18 dedi ki...

>aysema
ben tesekkur ederim...

>Mehtap P.G
bilmem ki...belki de?

>Serzenis Meraklisi
rica ederim:)

öykü on 1 Nisan 2009 15:01 dedi ki...

Tsk ederım yanıtladım mımı :))

Biraz on 1 Nisan 2009 16:18 dedi ki...

>oyku
okuduuum...tesekkur ederim Oyku.

Unknown on 2 Nisan 2009 20:23 dedi ki...

mim tamamdır, yazdım biraz abiciim, çok teşekkür ederim tekrardan...

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template