1 Eyl 2008

Hayattan ve Masallardan Biraz hakkında


Hayattan ve Masallardan, tıpkı ismi gibi biraz hayattan, sonra biraz masallardan oluşan bir blog. Ben aslında çizerdim. Sonra bir gün yazmaya da başladım. Hayallerimi, yaşadıklarımı ve yaşamayı istediğim şeyleri yazmaya başladım. İnsan ilişkilerini anlatmak istedim. İnsanların birbirlerine karşı ve birbirleriyle olan ilişkilerini. Güzellikleri ve çirkinlikleri de. Mesleğim gereği zaten bambaşka bir dünyanın ilişkilerini incelerken aslında o dünyadan öğreneceğimiz ve gündelik hayatımıza da uygulayacağımız şeylerin olduğunu farkettim. Bir üniversite hastanesinde çalışan bir bilim adamıyım. Hayatın en ince detaylarını çalışıyorum. Oralardan esinlendiğim bir sürü şey var. Uzun yıllar insan anatomisi derslerini verirken aslında ne de orijinal olduğumuzu ve aynı zamanda dünyadaki diğer canlılardan da çok farklı olmadığımızı farketmek...sonra... hayatın kutsallığı ve mucizevi güzelliğini görebilmek, son ana kadar hem de her şeye rağmen umutlarımızı sağlam tutabilmek, tüm bunları işte kendimce hem hayattan hem de masallardan geçerek anlatmaya çalışıyorum. Ben aslında çizerdim demiştim, elbette hala çiziyorum. Ama şimdi blog yazarı da oldum galiba. İşte bu yüzden biraz çizer, biraz blog yazarı, biraz hoca, biraz bilim adamı ve biraz doktor olduğumdan...Hayattan ve Masallardan BİRAZ’dır bu bloğun ismi.

O yüzden işte kendime uzunca süredir “Biraz” demeye başladım.
Sevgi ve selamlarımla.

10 Yorum:

Evren on 30 Mart 2010 08:04 dedi ki...

sen demesen de diyordu bu blog ince ince, biraz gerçek, biraz masal, çokça insan olduğunu, altını çizmiyordu, kibirli değildi bilim adamı, öğretirken bile naif bir dile bürünürdü bilgisi, ukalık taslamazdı öğretmenliği... sen demesen de diyordu bu blog ince ince, çokça insan olduğunu.

Biraz on 30 Mart 2010 08:17 dedi ki...

Tesekkurler Sevgili Evren...
farkina varilmak guzel sey.:)

Basak on 30 Mart 2010 08:38 dedi ki...

evren çok güzel ifade etmiş, katılmamak elde değil...

Ateş Böceği on 30 Mart 2010 11:45 dedi ki...

Aslında burda BİRAZ'ın anlamı büyüyor aslında o kadar az 'olmadığını kanıtlarcasına :))
karikatürlere de ayrıca bayılıyordum söylemeden geçemiyeceğim :)

selamlar

öykü on 30 Mart 2010 14:22 dedi ki...

Hayatın ıcındekı herseyden bıraz bence burası
cok sey buldugum bır yer.

Biraz on 30 Mart 2010 21:55 dedi ki...

cok tesekkurler sevgili arkadaslar:) duyarliliginiz ve inceliginiz icin. sevgi ve selamlarimla

Esin Bozdemir on 19 Mayıs 2010 00:10 dedi ki...

Hayatın içinden geçerken bazen hepimiz birbirimize, bazen de birimiz hepimize benzer gibiyiz!ama sadece bazılarımız, hayatın içindeki farkındalıkları yakalayabiliyor! onlardan birisi de, hayattan ve masallardan BİRAZ'dır diyen SİZ'siniz...

Çok uzaklardan gelen bir sesle, bize o farkındalıkları anlatarak birazın çok ötesinde var olan bir insansınız...

Esen kalın,

Biraz on 19 Mayıs 2010 05:47 dedi ki...

Sevgili Esmir, biz blog okuyucularinin ve yazarlarinin birbirimizden ogrenecegi bir suru sey var, okuyan/yazan insanlarin sabirli ve cevresini anlamaya calisan bir tabiati olduguna inanan biriyim, sizinki gibi yapici yorumlari gormek ise yazabilme istegini ve cabasini arttiriyor insanin. Sevgi ve selamlarimla.

öykü on 7 Aralık 2011 17:31 dedi ki...

epeydır yoksunuz
ıyı mısınız?

Biraz on 7 Aralık 2011 18:39 dedi ki...

Merhaba Oyku,
Bu ara haklisin pek yazamadim. Bazen yazarken durgunluk olur ya bir o var sanirim, bir de buradaki islerin yogunlugu, ama bir de Biocomicals uzerine agirlik vermem sanirim yazma hizimi azaltti.
Onun disinda bir yaramazlik yoktur.

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template