9 Kas 2008

Tuhaf hikayeler II:Bazılarımız baştan en şanssız


Benim gibi milyonlarcası var.

Bazılarımız pek bir hırslı, enerjik.
Bazılarımız baştan en şanssız. Yamuk yaratılmış!
İddiası daha en başta bitiyor ve iyiki de bitiyor.
Ya  birilerini bulsa?...Sonuçlarını düşünmek bile istemiyorum.

Nasıl bir yarış bu anlatamam? Delicesine bir şey.

O ise bekliyor birimizi bir köşecikte...masumca tutunmuş hayata bekliyor...
Ama bir süreliğine...daha fazla değil.
Hayatta her şeyin geçici olduğuna dair en güzel örneklerden biri onun varlığı.

Bazılarımız ona ulaşmak umuduyla yanlış birilerini buluyor, o olduğunu sanıyorlar. Hayatlarını heba ediyorlar. Ama tutundukları anda farkediyorlar yanlış yaptıklarını. Meğerse o değilmiş tutundukları.

Bir yazar, kitaplarından birinde “Bir erkek bir kadını seçince aslında bir hayatı seçmiş olur” demişti. Haklı galiba.

O kadar zorlu ki bizim bu yarış...hem sürat lazım hem dayanıklılık hem çekicilik.
Her şeyin öncesinde hayatın bu kadar hız gerektirdiğini söyleselerdi, inanmazdım.
“Hızlı yaşa genç öl...” derler ya buna benziyor hallerimiz.

O ise kenarcığa tutunmuş halde kendinden emin mi bekliyor? Yoksa hep endişe içinde mi?
Hiç bilmiyorum.

Sormadım da...bilmemek bazen daha güzel.

İşin en güzeli ise...bunca spermden sadece birimiz ona ulaşacak.
Birimiz bir hayatı başlatacak onunla.

Size sayı da vereyim...yaklaşık 200 milyon spermden sadece yine yaklaşık elli tanemiz ona yani sevgili yumurtaya ulaşabiliyor. Ve sadece birimiz ama sadece birimiz onunla buluşuyor. Ardından tüm kapılarını kapatıyor.

Ben ulaşanlardanım...o ve ben şimdilerde çoktan kromozomlarımızı da birleştirdik...bir sürü ama bir sürü hücremiz bile var...hayata başlamaya az kaldı...ama zaten çoktandır başlamamış mıydık:?

 

4 Yorum:

Yeşim Özdemir on 9 Kasım 2008 17:38 dedi ki...

Yazının daha başlarında yüzüme bir gülümseme yayıldı. Neden bahsettiğini anlamış ama anlatım tarzına hayran kalmıştım:) Olasılıklar, hele de senin gibi benim gibi bu işin içinde olan insanlar tarafından büyüleyici geliyor değil mi? Çözülen gizemleri ve daha tam olarak açıklanamamış nicesiyle doğa gerçekten de mucizelere gebe:)

My little Montenegro on 9 Kasım 2008 19:37 dedi ki...

Bende o ulaşanlardan biri ve içinde ulaşan birini taşıyan biri olarak kromozomlarınızı güzel birleştirin diyorum :D ...Ulaşana yol verip anne rahmine dönme ihtiyacı yaşayamıyacağı ulaşımlar sağlanması dileklerimle...Okadar mutluyumki sayfandaki müzik eşliğinde kafaları karman çorman yapıcak ama özünde heyooooo diyecek yüzlerce kelime yazabilirim ...Mucizeleri seviyorum :D

Biraz on 9 Kasım 2008 20:30 dedi ki...

@yesim ozdemir & @agnus dei
Cogu zaman mucizeleri hep disimizda arariz...Hayiflaniriz bile artik mucizeler olmuyor diye...Halbuki bilsek gormesini en buyuk mucizenin bizzat kendimiz oldugunu, belki anlayabiliriz...

7.oda on 25 Şubat 2009 10:15 dedi ki...

evet zaten çoktandır başlamıştı hayat.. ama bu mücadele sonunda oluşan birleşim neticesinde hayat farklı bir kulvarda devam edecek artık :)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template