11 Oca 2009

Gece hızlı öldürür-6



("Pan's labyrinth", Javier Navarrete ) 

Rüyalar

Rüyalara önem verir misiniz?
“İnanır mısınız?” diye sormadım dikkat ederseniz.
İnansanız da inanmasanız da...rüyalar görülür.
Gün içinde hayatımıza ait o kadar çok işaret belirir ve kaybolur ki çoğunu görmeyiz.
Bazılarını da ıskalarız.

Dikkatli bakabilsek hayatımız çok daha düzgün olacaktır.
Ama onca işin (!) arasında bizzat bizimle ilgili olan işaretlere nasıl dikkat edebiliriz ki?
Di mi ama?

İşte rüyaların "bir bölümü" de bununla ilgilidir.
Farkına varamadığımız işaretler uykumuzda bizlere misafir olurlar.
Bazılarını hatırlamayız ve hatırlasak da yine anlamayız.
Halbuki tanısak kendimizi...bilsek biraz içimizi...
Öyle güzel olacaktır ki.

Günlük hayatımızda ıskaladıklarımızı uykularımızda da ıskalarız ve hayat elbette her şeye rağmen devam eder. Iskaladıklarımızla ve  kaçırdıklarımızla yeniden şekillenir.
Bizi beklemez yani.
Hayat dinamiktir.
Biz dinamik olamaksak da...hayat dinamiktir işte!

Gece ile o harika akşam yemeğinden sonraki ilk rüyamı ertesi günlerde gördüm.
Yine buluşmuşuz. Bu sefer bir partiye katılacağız ve uzakta bir adada olacak. Rüya bu ya evden çıkar çıkmaz bir uçağa biniyoruz. Partide dans etmeye başlıyoruz.
Saçlarının harika kokusu başımı döndürse de ben dans etmeye devam ediyorum.  (“şampuanı neymiş acaba?” diye soruyorum kendi kendime...tüm romantikliği rezil etmek pahasına bile olsa da soruyorum)
Ellerinin narinliğini de ilk  bu dans sırasında farkediyorum.
Gözlerini bir daha keşfediyorum.
Havadaki o ılık esinti akşamın güzelliğine ne de uygun diye düşünüyorum.

Ama üzerimdeki kıyafetin tuhaflığına anlam veremiyorum.
Ben böyle hiç giyinmem ki neden bu şekilde giyinmişim bilemiyorum. Gece hiç farketmiyor mu kıyafetimin tuhaflığını? Neden sormuyor ki acaba? Ama ne desin ki? Yüzüme vurmak istemiyordur belki de?
Neyse ben kendimi bırakayım da anın güzelliğini yaşamaya devam edeyim.

Tam bu sırada dansımızın en güzel yerinde yanımıza biri yaklaşıyor.
“Müsadenizle bu güzel bayanla dansa devam edebilir miyim?” diye soruyor.
Sorusunun yanında giydiği kıyafet de dikkatimi çekiyor.
Bana benzer giyinmiş.
Bu dans etmek isteyen adam dört sayısı şeklinde giyinmiş.

Bu dört numaradır!

Ee...ama...ama sen sıranı çoktan savmadın mı? Benden şimdi dans için nasıl onu alırsın? diye düşünürken etrafıma bakınca farkediyorum ki biz tüm sayılar hep birlikte o adada dans ediyoruz!

Tüm sayılar beraberiz!

Ne kabus!

Arkama bile bakmadan kaçıyorum! Uçak ile gelebildiğim adadan koşarak kaçıyorum. Çok daha çabuk evime de varıyorum.

Allahım ne kabustu!

Sabah uyandığımda şaşkındım.
Ama rüyaları hafife alan pek çoğumuz gibi etkisi kahvaltıya otururken çoktan gitmişti.

Rüyamı anlattığımda Zehirli Prens...o zaman gölgeler ile tanışmaya başlıyorsun demişti. Yine anlamsız anlamsız konuştuğunu düşünerek hemen e-postalarıma baktım.
Bir kaç rapor isteği dışında bir şey yoktu.
Tam kapatıyorken.

Gece’nin mesajı geldi. İlk defa kendiliğinden atıyordu.
Ben bir şey demeden...ben bir şey sormadan.
 

Devam edecek...

6 Yorum:

MANUKYAN on 11 Ocak 2009 19:52 dedi ki...

sen bu kadından epey etkilenmişsin kaybetmekten korkuyorsun anlaşılan..
rüyan da bile, yemekte olduğu gibi biri çıkıvermiş dostum:)
acaba bu ruya; elini çabuk tut mesajımı içeriyor!!

Biraz on 11 Ocak 2009 20:36 dedi ki...

>MANUKYAN
yalniz onemli bir detay var...bu blogta yayimlanmasina ragmen, bir kurgu oykudur...dolayisi ile oldukca degisken seyler olacak ileride.:)

LÂL on 12 Ocak 2009 12:16 dedi ki...

bütün sayılar birlikte dansediyorsunuz.. Küçücük bir ayrıntı ama, siz hangi sayısınız.. Hani olur da oralara gelecek olursak sizi hangi sayıda bulacağız.. Sevgiler.

Biraz on 12 Ocak 2009 15:08 dedi ki...

>LÂL
Kucucuk bir ayrinti degil...Aksine en onemli detaylardan biri.

Simdi soyleyemeyecegim detaylardan biri hem de.:)

upperBound on 12 Ocak 2009 20:42 dedi ki...

Altincisina geldik...Hala olduremedi...Neresi hizli bunun? Parami geri istiyorum!

Biraz on 12 Ocak 2009 20:51 dedi ki...

>BackyardFlyer
Henuz daha bir kere bulustular...hizli ama neye gore hizli ve nasil hizli...o bakimdan endiseye gerek yok.
:)
Kredi kardi ile odemelerde hemen iade edemiyoruz:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template