15 Oca 2009

Gece hızlı öldürür-8


En zor işlerden biri hediye almaktır.
Özellikle de tam tanımıyorsanız o insanı.
Gece’ye de hediye almak zordu...İyi tanımıyordum ki.
Gece ile bir akşam yemeğine çıkmışlığımız vardı ve daha ötesi de yoktu.
Onu en çok olay yeri incelemesinde ve ardından bazen yapılan basın toplantısında görüyordum.
İşiyle ilgili bir şey alsam diye düşündüm...ama yok yok çok klasik olacaktı yine. Zaten yeterince klasik takılmıştım o akşam yemeğinde.
Çok zor iş bu hediye işi...tam tanımıyınca!

Ama aşk her şeyi yaptırır. Bir kere yemeğe çıkmış olsak da...bir sürü fikir uçuştu...en çok heyecanlandıranı seçtim ben de.

Ona bir CD aldım...
İçine de bir kart yazdım...bu albümde en çok sevdiğim şarkı dokuz numaradır dedim.

Siz de dinleyin isterseniz.


("Alone Apart", Glen Hansard & Marketa Irglova)

Barda tam da tahmin ettiğim gibi bir sürü arkadaşı vardı.
Popüler kadının doğum günü böyle olurdu.
Tahmin etmediğim şey ise bana gösterdiği inanılmaz ilgiydi.
Hediyesini verdiğimde heyecanla açtı...Kartı da aynı heyecanla okudu.
Koşarak barmenin yanına gitti, CDyi uzattı.
 “9 nolu şarkıyı çal lütfen” dedi.


Müzik çaldı, elimden tuttu...sonra da sarıldı usulca.
ve biz dans ettik...herkesin önünde.
ve ben utandım...sessizce.
ve ben daha da aşık oldum...galiba pek bir delice.


Güya ben ona hediye verdiğimi sanıyorken...bu dans ile esas hediyeyi veren o oluyordu!

Zehirli Prensin ne diyeceği artık umurumda bile değildi. Eminim o yine söylenecekti.
Ama dedim ya “
benim umurumda değildi”

Çünkü yaşadığım şey aşktı ve daha ötesi de yoktu...
Yoksa var mıydı?

9 Yorum:

LÂL on 15 Ocak 2009 10:52 dedi ki...

yoksa 9 muydun :)

YILDIZNAF on 15 Ocak 2009 11:05 dedi ki...

Cok etkilendim, sarkiyla daldim gittim...

ıvır zıvır on 15 Ocak 2009 11:49 dedi ki...

daha ötesi yok galiba... bende bilemedim şimdi :)..
onu düşünürken şunu diyeyim.. şarkı çok hoş...

öykü on 15 Ocak 2009 15:04 dedi ki...

Gece , sarkıyı begenmekte haklı :)
Bence de cok guzel bir parca bu.

Biraz on 15 Ocak 2009 15:41 dedi ki...

>LÂL
soyleyemem ki :)

>YILDIZNAF
Begenmis olmaniza sevindim.
:)

>ıvır zıvır uzerine
Bu sarkiyi soyleyen ablanin cok guzel sarkilari daha vardir.."Once" isimli filmde de soyler ve izlemenizi tavsiye ederim o filmi.

>öykü
Bence de cok guzel...

YALNIZLIK OKULU on 15 Ocak 2009 16:22 dedi ki...

koca bir gülümseme belirdi sanırım yüzümde yazıyı okurken...ve sen gece ile dans ederken orda seni seyreden bir dostun gibi hissedip kendimi...oldu işte sevindiğimi gördüm...

Biraz on 15 Ocak 2009 16:32 dedi ki...

>YALNIZLIK OKULU
Seyredenlerden biri de bendim...ben de sevindim onun adina.

TUĞBA'NIN DÜNYASI on 18 Ocak 2009 14:50 dedi ki...

Aşktan ötesi yok...

Biraz on 19 Ocak 2009 07:34 dedi ki...

>TUĞBA'NIN DÜNYASI
Gercekten yok mu acaba?
Ya asktan dolayi algidaki degisikligimiz her seyi de farkli ya da yanlis anlamamiza sebep oluyorsa?

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template