4 Oca 2009

Mim: Kontratlar


Sevgili Haşim, yılın son günlerinde o mim şeylerinden yapmış ve beni de mimlemişti.
Zor konuydu...öyle hemen de “zotank” diye yazamadım.
Yazmış olmak olsun diye de yazamazdım.

Ama galiba başladım şimdi yazmaya. Demek ki düşünmüşüm.
Konusu kontrat yapmak üzere olan bu mimde ben nelerle/kimlerle kontrat yapardım.

Hayallerle kontrat yapardım, ayakları yere basan hayaller kuran biri olsam da hep bir beklemek lazımdır ya zamanı gelsin diye...sabırlı olmak lazımdır ya.
Sabırlı adamımdır ama sabırlıyız diye de hep sabrım ölçülmesin!
Eğer o hayale ulaşmak gerçekten kalbimden geliyorsa bir an önce ulaşabileyim.
Bencilce bir kontrat di mi?
Ama hayat da öyle...ne yazık ki.

Diğer bir kontrat ise güven üzerine güven duyduğumuz insanların hep o çizgide kalmaları...bizi hayal kırıklıkları içinde yarım bırakmamaları.

Son kontrat ise zaman üzerine zamanın kısalığını bilen biri olarak...yapacağım işleri uzamadan kısa zamanda bitirebilmek...ama elbette hızlı ve yamuk değil.
Hızlı ve düzgün bitirmek.
Az zamanda çok iş yapabilmek mesela.

Bu zor mim burada biter...çünkü bu kontratlar bir kabul edilsin işte o zaman yenilerini belki yaparım.

Efendim?
Pazarlık yok mu?
Ama...ama...ben sanmıştım ki...

6 Yorum:

Aydan Atlayan Kedi on 4 Ocak 2009 19:17 dedi ki...

Biraz'cığııım "zotank" diye yazdığın bir yazı örneği var mı :D Kedi merak ediyor :)

YALNIZLIK OKULU on 4 Ocak 2009 19:55 dedi ki...

bende aynı mimi bugün yazdım...Ne kadar zor bir mimmiş düşün düşün bitmiyor bakıyorum sizide zorlamış...

Brajeshwari on 4 Ocak 2009 19:57 dedi ki...

Bu mim benimde yapılacak listemde duruyordu, iyi oldu yazdigin.. Ben sonunda pazarlik payi da birakacagim:)

Biraz on 5 Ocak 2009 00:51 dedi ki...

>Aydan Atlayan Kedi
Bilmem ki...ne desem:)

>YALNIZLIK OKULU
Zaten ben de yazmis ama daha ceki duzen verememistim...sonra baktim siz de yayimlamissiniz...daha beklememeliyim dedim.

>Brajeshwari
Ben yapmaya calistim gordugun gibi ama bilemiyorum...:)

MeaCulpa on 6 Ocak 2009 11:27 dedi ki...

Hata bende mimi yazarken yazmayı unuttum galiba:))Beyninizde oluşan her düşünce aslında evrenle aramızda gizli bir kontrat oluşturur. Bu üç kontrat niyetinle ilgili olarak da, yeni kontrat niyetlerinle onları iptal etmezsen eğer; bir gün, bir yerlerde, biri ya da birileri, içindeki bu çözülmeyi bekleyen düğümleri çözmen için sana yardım edecek. Kimbilir belki sen de onlara bakıp yazdığın bu mimi hatırlayıp gülümseyeceksin. Belki onlara bu mimden bahsedeceksin:)) Çok teşekkürler. Sevgiler sana istanbuldan...

Biraz on 6 Ocak 2009 17:13 dedi ki...

Sevgili Hasim, ben de hayallerimizi dolayisi ile yapmak istediklerimiz aklimizda tutabildigimiz surece bir gun gercekleeseceklerine inanmisimdir...Ve unuttugumuz gun onlarin da hic bir zaman gerceklesmeyecekleri gundur.

O yuzden yasadikca ve aklimizda tutabildikce diyelim.

Tesekkurler bu zor ama anlamli mim icin.

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template