2 Mar 2009

Soru...




(Carnival Town, Norah Jones)

10 Yorum:

cem on 2 Mart 2009 20:35 dedi ki...

Zaten hep başkalarını seyreylediğimizden kendimizi kabullenemiyoruz bir türlü. Hep küçüğüm, hep safım, hep acizim. Bir türlü büyüdükçe şeytanlaştıgımızı fark edemiyoruz..

özii on 2 Mart 2009 20:51 dedi ki...

Sanrıım her şey değişiyor ve dünya döndükçe de değişim devam edecek .

Seyyah on 2 Mart 2009 21:34 dedi ki...

öyledir.. insan en çok kendine bakar ama en zor kendini görür.

daha çok çizmelisin:)

guguk kuşu on 2 Mart 2009 22:15 dedi ki...

bazen oyuncu bazen seyirci oldum, her ilisi de eğlenceliydi, her ikisinden de bişeyler kaldı bana.
hayat bir devinim. bu devinimin farkına varabilmek, değişikliklerin birbirini nasıl etkilediğini izlemek çok eğlenceli. Ben değiştikçe, çevrem değişti, çevrem değiştikçe ben değiştim. Bugün öyle güzel bir örneğini yaşadımki. Evrene dokunduğumu hissettim biraz. Bi karar vermiştim artık kararımdan dönmeyecektim. Hiç ummadığım bişey oldu. Hiç ummadığım biri hiç ummadığım bişeyi yaptı (bi ara yazarım bloğa)ve inanılmaz bi duygu hissettim. ne zafer, ne mutluluk, ne pişmanlık sadece huzurdu sanırım.

Biraz on 3 Mart 2009 00:12 dedi ki...

>gereksiz yazar
herkesi elestiririz hep hatlar onlardadir...bi sonraki yazim asabiyetlerimiz uzerine olacak...orada ben de oyle yapicam...hep suclar onlarda..onlarda...:)

>özii
bence de...ama oz degismiyor yine de.

>Nily
haklisin en zordur. Bu arada cizim konusunda; bazi gunler kalemimi tutamam icimden oyle cok gelir ki cizmek bazen ise durgunlasir kalemim:)

>guguk kuşu
yaz tabii yahu...merak ettim simdi...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri on 3 Mart 2009 08:18 dedi ki...

İkisi de güzeldir ama sonunda ne kandığımız bakmalıyız.
Sevgilerimle...

LÂL on 3 Mart 2009 10:04 dedi ki...

yüzümüzüzdeki göz başkalarını izlemeye öyle dalar ki, içimizdeki göz kendisini izlemeyi unutur.... Yada bazen kendi değişimini görmeye korktuğu için kasıtlı yapar bunu..
Gözümü diktim şimdi özüme, öylece durdum kendimi izliyorum.

Biraz on 3 Mart 2009 15:21 dedi ki...

>özlem
hayatta bu galiba:)
ikisi birden.

>LÂL
korktugumuz icin diye dusunuyorum.

öykü on 3 Mart 2009 19:42 dedi ki...

Bence oyle kesınlıkle
cok gordum yolda karsılasan ıkı teyzelerden bırının dıgerıne

sekerım ya cok kılo almıssın çökmussun sen dedıgını ( oysaa ıkısınınde durumu aynıyken)

Biraz on 3 Mart 2009 20:51 dedi ki...

>öykü
simdi bunu anlatinca aklima ne geldi...
mesela birini uzmek istersek..oyle ne kufur etmeye, ne ittirip kaktirmaya gerek var...su uc seyden birini secmemiz yeterli...ya da cok uzmek istiyorsam\k ucunu birlikte soylebiliriz.
1-Aaaa cok yaslanmissin sen yahu
2- Aaa cok kilo almissin!!!
3- saclarin pek bir seyrelmis...aa hakkaten cok seyreklesmis!

bunlar uzun sureli etkilidir kisi evine gider hala dusunur bu sozleri:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template