14 Nis 2009

Bir soru binbir cevap...


Belly up, Maria Mena

Yolda yürüyorum...ve biraz sonra farkediyorum ki sağda solda gördüğüm yazıları, reklamları, tabelaları filan okumaya başlamışım farkında olmadan.
Hımmm tuhaf durum!
Farkında olmadan okuduğumu farkediyorum...

Super Mexican Food,
Excellent Service,
God bless you,
4 Wheel Drive,
Massachusetts,
...
...

Ha?!  Ne?!
4 Wheeldrive mı?
Sonra da Massachusetts mi?

Farkettim ki hızımı alamamış arabaların üzerindeki etiketleri ve hatta plakaları da okumaya başlamışım. Hemen durdurdum okumayı.

Kafam dolu olduğunda anlamsızca hiç düşünmeden önüme çıkan her şeyi okuyorum galiba. Kafamda bin adet soru dolaşıyorken...yok yok bin adet soru değil. Tek bir sorunun bin çeşit olasılığı ve hatta bir o kadar da muhtemel çözüm yolları dolaşıyorken böyle yapmaktayım.
Tuhaf durum. 

8 Yorum:

Unknown on 14 Nisan 2009 09:16 dedi ki...

o caddede şehre yeni gelmişler gibi sağa sola bakıp reklamlarda tabelalarda kaybolasım var...

beenmaya on 14 Nisan 2009 09:30 dedi ki...

ben bir ara scrable manyağı olmuşken yolda sürekli tabela, yazı falan okuyup bir de hemen kafada puan hesaplardım akşamki oyuna hazırlık niyetine...hele içinde "j" hari varsa bir de 3 katına denk geliyorsa değmeyin keyfime :)))

Yeşim Özdemir on 14 Nisan 2009 09:34 dedi ki...

Ben de araba sürerken veya yolda yürürken tabelaları ya da plakaları okurum.Hatta komik gelenleri de yüksek sesle okurum. Deli miyim ne:)Plakalarda da mutlaka harfleri bir kelimenin kısaltması gibi algılarım. AC plaka mutlaka Akciğerdir; KC de Karaciğer:))) Yorucu bir durum...

guguk kuşu on 14 Nisan 2009 09:49 dedi ki...

insanoğlu ne garip dimi? herşeyi aynı mekanizma ile düzeltmeye ve düzenlemeye çalışıyor. Kafandaki karmaşayı durdurmak için başka bir karmaşa yaratıyorsun. Bi süre sonra aklından bu sözcükler geçmeye başlıyor hızla. neden duramıyoruz ve durduramıyoruz?

Evren on 14 Nisan 2009 09:55 dedi ki...

ya aynısı yazacaktım maya yaaaaa... ben de sürekli puan hesaplardım... gazete okurken, kitap okurken...aklıma nedne gelmiyor bu kelime bak kaç puan, hele bir de katına geldi mi diye kafayı sıyırma noktasına gelmiştim. şimdiler araba kullanırken önümdeki plakanın harflerinden kelime türetme oynuyorum, çocukluğumda yapardık araba yolculuklarında sıkılmayalım diye sürekli kelime oyunları oynardık... bak ya ne güzel günlerdi... biraz sen boston sokaklarında yürürken yaşadıklarını anlatırken nasıl oluyor da çocukluğumun kelime oyunların gidiyor aklım... bayılıyorum aklın git gellerine ben :)

özii on 14 Nisan 2009 12:07 dedi ki...

Bazen fsrkına varmadan yaptığımız bir şey sanırım. Belki de kafamızı dağıtıp boşaltmaya çalışmak gibi bir şey...

Biraz on 14 Nisan 2009 15:08 dedi ki...

>funda
guzel olurdu belki de bir anlik olsa da...:)

>beenmaya
aksamki oyuna hazirlik mi???
:))))))))

>Yesim
Ben bi de bazen mesela sirada bekliyorum diyelim onumdeki abinin ya da ablanin sirtindaki yaziyi sesli okudugum olmustur dalginlikla...ne salak bir durumdur...yani donup bakarlar bazen sanki hani laf atmisim gibi olmustur...halbuki ben dalmistim yahu!:))

>gugukkusu
hakkaten...karmasayi karmasa ile cozmek...
beyin cok karmasik...ama kadin beyni daha da karmasik...hadi birak bakalim yorum yazmayi dersine don artik yeter..kapatiyom bak atariyi:)

>Evren
Aklimizin gelgitleri ne tuhaf di mi?!:)
Kelimler, kokular, goruntuler her sey tetikleyici:)

>ozii
Beynimizin exit plani belki de :)

guguk kuşu on 14 Nisan 2009 15:52 dedi ki...

ohh be özlemiştim. unuttu beni sanmıştım:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template