18 Nis 2009

Şeker Hayatlar-Sen de soyunsan?


7 Yorum:

Yeşim Özdemir on 18 Nisan 2009 10:14 dedi ki...

Bu şekerler gerçekten de çok şeker:)))

Biraz on 18 Nisan 2009 14:23 dedi ki...

>cizmesi de cok zevkli:)

guguk kuşu on 18 Nisan 2009 17:01 dedi ki...

sen sevdin bu şekerleri, ama şekerle azıtmış gibi görünüyo:)

Biraz on 18 Nisan 2009 17:22 dedi ki...

Sevgili gugukkusu,
Biz insanlari yansitmaya calisiyorum bu sekerler vasitasiyla...azginliklarimizi, kusukunluklerimizi, sevinclerimizi, huzunlerimizi...bize ait her seyi...Azginliklar da insanlarin bir parcasi degil midir zaten?;)

öykü on 18 Nisan 2009 18:28 dedi ki...

Ben bu sekerlere cıdden bayılıyorum
Umarım uzun omurlu olsunlar:))
ızlemeye devam etmek ıstıyorum cunku

guguk kuşu on 18 Nisan 2009 19:58 dedi ki...

:),kesinlikle, haklısın tabi, böylede çok sevimliler, itirazımız yok canım. Azsınlar bakalım. Daha neler olacak, merakla bekliyorum:)

Biraz on 18 Nisan 2009 21:12 dedi ki...

>oyku
Gecen hafta tesaduf eseri aklima gelen bu cizimler benim de cok hosuma gitti ve 1 saat icinde 25tane birden cizdim...sonraki gunlerde de yogun programima ragmen devam etti...
Simdilik devam edecek.
Aslinda Yorumlarda akliniza gelen fikirleri de yazin onlari da cizer paylasiriz hep beraber?

>gugukkusu
Bakalim nasil gidecek?:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template