27 Nis 2009

Şeker Hayatlar- Un, yağ, şeker




7 Yorum:

özii on 27 Nisan 2009 17:45 dedi ki...

İşte onlar yakalayınnnn...
Ne oluyorsa bu üçlüden çıkıyor zaten...

Unknown on 27 Nisan 2009 19:02 dedi ki...

Zararlılar bu kadar güzel anlatılır,çok güzeldi,sevgiler

öykü on 27 Nisan 2009 20:10 dedi ki...

Ben ucuncu olaya katılıyoruım:))

facebooka falan gıtmem benım blogum var:)

UÇURTMA;) on 27 Nisan 2009 20:46 dedi ki...

Gerçekten çok güzel çizmişsin, pek bi beğendim, biloğun da en az benimki kadar şeker hani...

Belgin on 28 Nisan 2009 12:15 dedi ki...

Demek chat isine yapay tatlandiricilarla sekerlerde karisti:)) Biraz´cim ben senin hayal gücüne hayranim:)) Nereden aklina gelir bunca sey:))
Bak aklima ne geldi, sen su üc zararliyi bir araya getirip kurabiye yapsana bunlari:))

Biraz on 28 Nisan 2009 18:06 dedi ki...

>ozii
evet evet ucu de zararli:)

>dun bugun
cok tesekkur ederim begeni ve destegin icin:)

>oyku
ben de ikisi de var ama blogumu seviyorum.

>UÇURTMA;)dan devralan Mawera
:) sekerlerin hikayelerinden dolayi:)

>Belgin
bir hocam zamaninda senin noronlarin tersten baglanmis oglum derdi..belki de haklidir:)))

Belgin on 29 Nisan 2009 10:49 dedi ki...

Allahtan ters baglanmislar, tersken bu kadar sey üretiyorsun, ya bide düz baglansalardi:))

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template