24 Haz 2009

Yağmurlu Günler



Haziran geldi ama yaz gelemedi ve haziran ayı hiç bu kadar soğuk, güneşsiz ama yağmurlu olmamıştı.
Güneşsiz derken mecazi bir anlamda değil. Kelimenin tam anlamıyla güneş yok. Nerdeyse 20 günden fazla güneşi görmüyoruz. Her gün yağmurlu ve her gün gri. Elbette her gün soğuk da. Ortalama 17C civarı.

Havanın gri olması çoğu zaman moral bozucu olsa da...insanın içine ve evine dönüp bakması, bakınca da mutlu olabilmesi önemli bir şey.
Havanın gri olması değil de içimizin gri olması pek tatsız oluyor.
O yüzden sadece havanın gri olması güzel bir şey. Nasıl olsa güneş bir gün gelecektir diye düşünüyoruz. Umutsuz yaşanmaz ki.

Bu arada aşağıya geçen gün gazetede yayımlanan istatistik bilgisini koyuyorum.
Rekora gidiyoruz güneşsizlikte.

(Kaynak: Boston Globe Gazetesi)

12 Yorum:

beenmaya on 25 Haziran 2009 09:55 dedi ki...

dün aklımdan geçtin bir süredir ortalarda görünmüyorsun iyi misin diye bugün geldim ve yazını gördüm sevindim :))))

buradaki yani ist.daki güneşten vereyim size bir parça geceleri uyuyamıyoruz sıcaktan o derece yani...

Belgin on 25 Haziran 2009 10:52 dedi ki...

Offf Birazcim, sizde mi?? Bizim buralarda ayniydi, neyseki bu gün güzel, günes cikti saklandigi yerden:))
Sevgilerimle

Maryjade on 25 Haziran 2009 13:36 dedi ki...

yaa çok sıkıcı bir durum güneşsizlik! bizde de bir bol ki sorma gitsin, e gelirsiniz işte bu sebeple memleketinize sizde :-)

Biraz on 25 Haziran 2009 18:16 dedi ki...

Cok bayik bir durum...mesela bugun de gri bir gun...gunes yok...
yagmur yagdi yagacak.
Yarin da gok gurultulu yagmurlar olacakmis.

O kuzey ulkelerinde insanlar neden donuk anlasiliyor simdi:)

özii on 29 Haziran 2009 16:40 dedi ki...

Off off o kadar üstüste yağmur ve gri günler hiç bana göre değil . Anında etkileniyorum .

1. haftanın sonunda komalık oluurm :))

Bu arada şekerler eridi mi? Özledik...

Biraz on 29 Haziran 2009 21:47 dedi ki...

Ozii, mesela bak bugun de fena halde yagmurlu burasi ve cumaya kadar boyle olacakmis...sanki butun yaz bu sekilde gececek diye dusunmeye basladim.
Sekerleri ise cizmeye devam edecegim. Hatta ayri bir blog yapmayi istiyorum. Ama bu ara cok buyuk yogunlugun icine girdim.
En kisa zamanda tekrar cizimlerime donebilmeyi istiyorum.

guguk kuşu on 3 Temmuz 2009 22:24 dedi ki...

bu müziğin niye bu kadar hüzünlü olduğunu anladım, bir avuç güneş yolluyorum burdan sana, hooooop sıkıca tut tamamı:)

Biraz on 4 Temmuz 2009 07:24 dedi ki...

Saol sevgili guguk kusu,
Inanir misin temmuz da bile gunes birazcik cikiyor, hep yagmur ve hep bulut.

Eskiden...temmuz yaz aylarindan biriymis:))

guguk kuşu on 4 Temmuz 2009 22:15 dedi ki...

ne demek....
dost değilmiyiz? bi avuç güneşin lafı mı olur aramıda:)

Belgin on 7 Temmuz 2009 22:15 dedi ki...

Noldu Birazcim, yagmura takilip kaldin, özledik seni ve sekerleri:))

Buraya gelip gittikce kis depresyonuna giricem bak:))

Sevgilerimle

Nurgül on 8 Temmuz 2009 14:38 dedi ki...

bu arada cuma gününe kadar kuzey afrikadan marmaraya doğru gelen sıcaklık 38dereceyi bulacakmış...... :D

istanbul güzel istanbul...

Biraz on 8 Temmuz 2009 15:32 dedi ki...

>Belgin
Sevgili Belgin, seker cizimleri yolda gelecekler yakinda.

>chou-chounur
Bu Boston'a bir seyler oldu. Haziran da gunes 4-5 gun vardi. Temmuzdayiz, ve bugun 8 Temmuz 2009 hava sicakligi 17C...yaz degil ki bu?!:(

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template