8 Kas 2008

Tuhaf hikayeler I:Ellerini görünce yüzünü görmek istemedim.

Öylesine güzel elleri vardı ki yüzünün de aynı güzelliğe sahip olamayacağını düşündüm nedense.
Elleri en güzeldi sanki.

Yüzüne bakmayacaktım!
Tabii ki bu mümkün değildi.

Yüzüne de bakacaktım. Ben sadece aklımdan geçenleri söyledim size.
Elleri düzgündü...bu yüzden mi güzeldi?

Ama tırnakları ve parmakları da çok biçimliydi.
Bazı kadınların el bakımı yapmasına hiç gerek yoktur diye düşünürüm böylesine güzel elleri görünce.


Önce ellerine sonra da yere doğru süzülen kanın fotoğrafını da çekmemizin ardından, yardımcım ile birlikte ellerine naylon poşetleri geçirdik.
Olay yeri inceleme ekibi olarak parmak izlerini de aldık elbette.

Geri kalan incelemeler artık laboratuvarda yapılacaktı...Onu olay yerinden kaldırmalarından hemen önce yüzünü de gördüm maalesef.
Yüzünü kapatan şapkayı hafifçe kaldırdım...sanki ürkütmekten korktum.
Ne saçma bir düşünce...artık hiç bir şey onu ürkütemezdi ki.

Yanılmışım, ellerinden de güzelmiş yüzü meğerse.

Bizim işimiz o “CSI” lı filmlerdeki gibi değil ne yazık ki.
Her gün son moda kıyafetler giyip, en keskin bakışlarımız ile etrafı süzerek olay yeri inceleme yapmıyoruz ve yine ne yazık ki laboratuvarlarımızdan her daim öyle artistik iç gıcıklayıcı mavi ışıklar da süzülmüyor.

Ha ne diyordum?...
Evet evet elleri çok güzeldi.

5 Yorum:

Buzcevheri on 8 Kasım 2008 03:40 dedi ki...

Hikaye de güzelmiş.

Biraz on 8 Kasım 2008 09:09 dedi ki...

Tesekkurler :)

sufi on 8 Kasım 2008 14:05 dedi ki...

Deneyimini bizimle paylaştığın için teşekkür ederiz.Mesleğinden anekdotlar bizim için ilgi çekici olur.Sevgilerimizle.

Biraz on 8 Kasım 2008 15:14 dedi ki...

Sevgili Sufi, "tuhaf yazilar" serisini baslatmaktaki amacim kisa ama sonu tahmin edilmeyen sekilde biten hayata dair yazilari kaleme almak. Fakat seriye ilk bu yazi ile baslamak yaniltici oldu galiba. Olay yeri inceleme ekibinde, ya da kriminal laboratuvarda calismiyorum. Fakat dolayli olarak konular hakkinda bilgim bu meslekte olan arkadaslarimin olmasindan dolayi...biraz da hayal gucunu isin icine katmam boyle bir kisa yaziyi secmemde belirleyici oldu. Boyle bir olay gercekte olmamasina ragmen anlatilan islemler gercege yakindir. Ilerleyen bolumlerde ummadik sonlar ile biten daha degisik ama yine hayata dair yazilar da gelecek. Sevgi ve saygilarimla.

7.oda on 25 Şubat 2009 10:07 dedi ki...

hiç alakası yok ama..

ben senin ellerini sevdim önce..
toplayan, düzelten, onaran ellerini..


diye başlayan çok sevdiğim bir şiirin mısraları düştü beynime, ilk satırlarını okuduğumda yazının :)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template