12 Kas 2008

Tuhaf hikayeler III: Esteramon’un günlüğünden


“Eğer yaşasaydım,

senin için şiir gibi yaşardım.

Eğer isteseydin sen de,

belki gülebilirdim ben de.”


demiştin hatırlıyor musun?

Kaç zaman önceydi ben artık hatırlayamıyorum.
Ama aramızda büyük bir sevginin yaşanmış olduğunu biliyorum.

Uzun zaman geçti.
Fakat sanki seni daha dün görmüşüm gibi yüzün aklımda.
Kolay değil yıllar boyunca yüzünü aklımda tutabilmek.
Demek sevince olabiliyormuş.

Ama bu nasıl bir sevgi ise seni bir türlü ısıramadım.
Hani benimle hep olasın, benimle birlikte sonsuza dek yaşayasın diye.

Kendi bencilliğim uğruna seni de benim gibi gecelere mahkum etmeyi göze alamadım.
Zaten sen de istememiştin böyle bir hayatı öyle değil mi?

Ben hep bu yaşımda kalırken...sen tüm güzelliğin ile yaşlanıp...gittin.
Ama birlikte yaşadığımız o 45 yıl, yüzlerce yıllık hayatımın en güzel zamanları oldu.

Ben de yüzlerce yılın ardından, ilk defa sana bak kısacık bir şiir yazdım dün akşam...

“Ayak seslerin,

ne kadar sessiz.

Şimdi bu oda,

ne kadar da sensiz.

Ne yapıyorsundur kimbilir,

oralarda bensiz...”


İmza, Vampir Esteremon


3 Yorum:

sufi on 12 Kasım 2008 11:21 dedi ki...

Vampirin sevgisi ve aşkı da işte ancak böyle olur.ISIRAMADIM, eğer ısırsaydım seni sevmiyordum gibi bir ifade, güzel bir tuhaf hikaye...

Biraz on 12 Kasım 2008 15:36 dedi ki...

ya da fedakarliklarin bencilliklerin onune gecmesi...
ya da
bencilce davranamayacak kadar pek cok sevmek...
Tuhaf hikaye ve tuhaf bir vampir.:)

7.oda on 16 Mart 2009 15:16 dedi ki...

ben diyorum ki işte bu sevgi ile aşk arasındaki fark..
aşık olsaydı, o deli tutkuyla birlikte ısırırdı..
ama o çok sevmiş bir vampir.. ısıramadı..

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template