30 Oca 2009

Buzda kaymak kolaydır.


("Cariyeler ve  Geceler", Can Atilla)

Karda yürümek zordur diye şarkı sözü bile var değil mi?
Şimdi yenisi çıktı..."buzda kaymak kolaydır."

Dün bir kar fırtınası oldu Boston'da...bu seferki ciddi değildi. Ama sonrasında yağan yağmur eksi sekizlerle birleşince. Yerler buz pisti gibi oldu. 
Yürümek çok çok tehlikeli hale geldi. 
Çok hızlı yürüyen bir adam olan ben, buzda iyice tırsık moda geçip...ağır ve küçük adımlarla yürümeye başladım. Etrafımdaki insanlara çat çut düştükçe gülmemeye çalıştım...Biliyorum ayıp ama düşmeler komik değil midir? 
Komiktir tabii ki. 

"Gülme komşuna sen de kayarsın öyle" demiş atalarımız...ben tutmaya çalışsam da kendimi güldüm yanımda kayanlara, düşenlere...
Çizimdeki de benim halim. Düşmeden ama sürekli patinaj yapan bir adam...çantamdaki DNAlar bile uçuşuyordu(!)...düşünün yani düşmemek için ne kadar da çaba gösterdim...ve gösteriyorum. Heyecanlı oluyor!

Bu arada herkese güzel bir hafta sonu dilemek bahanesiyle çizdim yine tabii ki.
Atalarımız ne demiş..."çizersen hoş olur, çizmezsen dağ olur."

Herkese iyi haftasonları diliyorum...
Güzel bir Cumartesiniz olsun...Pazarınız da olsun...bi de Cuma akşamınız...olsun
(yazının sonuna doğru iyice cıvıtan adam...eee hafta sonu geliyor diye..olsun o kadar)

9 Yorum:

öykü on 30 Ocak 2009 08:31 dedi ki...

Artık her haftasonuna sızın guzel dıleklerınızle baslangıc yapıyrouz:))
Tskler BİRAZ
umarım hepımız ıcın cokkk guzel bı haftasonu olsun

pinomino on 30 Ocak 2009 09:35 dedi ki...

Cantadan dokulen DNA'lar gercekten cok sevimli olmus!
Cizerken tabletteki basinc ayarini kullaniyor musun? Hani kalemi bastirinca cizgi incelip kalinlasiyor ya.. o da cok guzel bir tat veriyor cizgiye..
Bir de buz cizmek zordur (benim icin en azindan) Eline saglik:) güzel bir haftasonu dilerim..

beenmaya on 30 Ocak 2009 10:57 dedi ki...

desene düz, normal bir yolda bile doğru dürüst yürüyemeyen ben orada asla yaşayamam :))

iyi haftasoları sana da...

guguk kuşu on 30 Ocak 2009 12:30 dedi ki...

Yav ne dikkatsizim, resme ilk baktığımda cebinden düşenleri şeker sandım iyi mi? Sonra yorumları ve yazını okuyunca bu sefer kendime güldüm. Algıda seçicilik diyelim buna. Sana da güzel hafta sonları. Bahçene bir kardan adam yapsana, resmini de çekip, güzel bir yazarsın belki bize oralardan.

Buzcevheri on 30 Ocak 2009 14:16 dedi ki...

Ne güzel buz olmuş her yer. Tam benlik, saatlerce kayarım buzda. Ne de olsa çocukluğun getirisi varoş kültürü içimize sinmiş. Ne kayardık be.. =)

Biraz on 30 Ocak 2009 17:46 dedi ki...

>öykü
aslinda aksamlari yorgun gelince benim icin de bir dinlenme oluyor cizerken...ama her zaman yapamiyorum:)

>Pino
Bu cizimi persembe aksami eve gelince oturdum 35-40dakika da filan yaptim detaylari fazla kurcalayamadim...hizlica cizip koydum. O basinc ayarini hani boyle cizgi roman tadinda cizimler yaparke kullaniyorum...karikatur cizerken pek kullanmiyorum acikcasi.

>beenmaya
bu sene burasi gecen senelere gore cok daha soguk...global isinma buysa soguma nasil olacakti merak ediyorum...

>guguk kuşu
ama cok da iyi gorunmuyorlar alel acele cizdigimi itiraf etmeliyim.

>Buzcevheri
Sevgili Buzcevheri, guzel olmasina guzel ama hakikaten cok tehlikeli...dusen dusene...ozellikle yaslilar icin cok tehlikeli.

Mehtap Pasin Gualano on 1 Şubat 2009 02:50 dedi ki...

cantadan dokulen DNA'lara bayildim.. cok soguk ve yerleri biz tutan bir sehirden sonra, eldiveni sadece aksesuar olarak tasidigim bir sehre tasininca, kari da buzu da ozluyorum bazen.. isvec'ten tank gibi botlar almistim.. kaymak ne kelime.. istesem dans bile ederdim buzun uzerinde.. hala baacaklarim agrir, agirliklarini dusununce.. :-))

öykü on 1 Şubat 2009 10:33 dedi ki...

Size mim var Biraz

Bloguma bakar mısınız.

Biraz on 2 Şubat 2009 06:20 dedi ki...

tesekkurler Oyku en kisa zamanda yazacagim...

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template