21 Ağu 2009

Eğlenceli bir dünya


Dün sabah bizim labın arka tarafında hummalı bir hareketlenme söz konusuydu.
Polisler filan var.
Yollar kapatılmış.
Sonra biraz daha bakınca;
çadırlar,
kamyonlar,
tırdan biraz daha küçük ama onun kadar yüksek tuhaf kamyonumsu araçlar filan var.

Oradan oraya hızlı yürüyen elemanlar. Kulaklarında kulaklıklar, helezon kabloları bellerindeki telsize bağlanmış şekilde çalışıyorlar.
Sonra bir ara sete başka bir araç geldi yiyecek servisi için hazırlıklar başladı. Sıcak yemekler çeşit çeşit dizilmeye başladı.

Bir dakika!...ağzımdan kaçırdım...di mi?
"Set" dedim di mi biraz önce?

Evet tüm bu organizasyon bir film çekimi için. Warner Bross şirketinin prodüksiyonluğunu yaptığı "Grown ups" isimli filmin çekimleri için. Ortam bir anda değişiverdi.
Bütün gün boyunca set için çalışan işçiler, teknik elemanlar falan filan akşam üstüne doğru oyuncu abi ve ablaların gelmesi ile soluklanma imkanı buldular. Cadillac jipleriyle gelen aktör ve aktristler hemen içeri geçtiler.

Ben de tabii arada dışarı çıkıp çıkıp, setin içinden geçip durdum.
Hani olur da beni de farkederler ve keşfedilirim filan.
Bilim ve hastalıkların dünyasını bırakarak aktörlüğe ya da daha da en çok hayalini kurduğum yönetmen olmaya doğru sağlam adımlarla ilerlerim (!)
Aslında figüran olsam da olur ki...Almazlar mı acaba?
Tabii durum şu şekilde olabilir.

"Gözüm baksana bi" (my eye! have a look for a second)
Şimdi adamların lügatlarında "gözüm" şeklindeki hitabet şeysi olmaycağından, "my eye" diye tercüme etmek en güzeli...
ya da "ciğerim" (my lung)
ya da "aslanım" (my lion)

neyse konu sapıyor iyice..."gözüm baksana bi" dedikten sonra muhtemelen "şuraları bi temizle bakalım genç!!!" filan mı derlerdi acaba?

Şaka bir yana...filmlerde ama özellikle Holywood filmlerinde çalışmak çok eğlenceli, öyle görünüyor.
Mesela bugün yine setin içinden geçtim heh heh!
Bu sefer çekim vardı. 70li yılların kıyafetleri ile dolanan insanlar ile doluydu etraf.
Bu arada bu film ekibi cok güzel de besleniyor...tiramusu tatlılarından tutun da ızgaralara kadar bir sürü güzellik.

Neyse ben şimdi yine gidip bakayım...belki meşhur olurum.

"Abisi şuraları da temizle, sonra da şu paketleri boşalt"
"Tamam abi...hemen abi"

Merak edenler için filmin linki burada...ve başrolleri Adam Sandler, Salma Hayek, Steve Buscemi, Kevin James, Chris Rock gibi sanatçılar paylaşıyorlar.


8 Yorum:

Evren on 22 Ağustos 2009 08:47 dedi ki...

yazına pek bir alakasız ama benim kardeş newyorkta yaşıyor ya
her geldiğinde sohbet; de bakayım iki gözüm sizin oralarda anlarlar mı tadında geyiklerle geçer, öyle güzel cümleler kurup dakikalarca güleriz ki, bak özledim adamı şimdiden ya, oysa daha dün uğurladık kendisini...

Biraz on 23 Ağustos 2009 20:47 dedi ki...

cagrisim yaptirmis demek ki yazim:)
hemen ozleniliyor cok haklisin...giden de ugurlayan da:)

Belgin on 23 Ağustos 2009 22:34 dedi ki...

Ayol sen zaten meshur degilmisin:Pp
Gec bakalim setin icinden, belki Selma hanim görüpte seni asistani filan yapar ha, ne dersin:))

ABİ on 24 Ağustos 2009 18:01 dedi ki...

valla ben salma hayek'in bulunduğu sette her tür işi yaparım.:)))

FUNdy on 24 Ağustos 2009 18:04 dedi ki...

adam sandler adam olmus ustelik bir de sandler olmus ve film yapmis da sen niye yapamayasin? Hi ho hiho

Biraz on 24 Ağustos 2009 18:13 dedi ki...

>Belgin
:)

>Abi
kablolari tasimakla baslicam ben.

>FUNdy
Ben de yaparim di mi?
:)

guguk kuşu on 28 Ağustos 2009 19:59 dedi ki...

vayy be filmi herkesten önce izleyeceksin

Belgin on 1 Eylül 2009 16:45 dedi ki...

Bakiyorum ünlü oldun, meshur oldun diye bizi unuttun di mi:)) Öyle olsun bakalim, yoksa Salma Hayekle kactiniz mi:))

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template