25 Oca 2011

Canlı çizgi hikayeleri, "Bir"

Tesadüf eseri oldu aslında amacım bu değildi.
Üzerinde çalıştığımız projenin videolu anlatımını hazırlamak için düşünürken, geldi aklıma.
Neden canli çizgi dizi yapmıyorum ki dedim. Hani hikayeleri filan böyle çizerek anlatsam arada bir.
Bilmiyorum belki yapan vardır, çoktan bulmuşlardır bu fikri...ama yine de bir bakın bakalım.
Bu ilk hikayenin ismi "Bir".
Çocukluktan büyüklüğe bir takım travmalarını taşıyan ve çevremize de zarar veren tiplerin geçmişlerine yüzeysel bir yolculuk. Anne ve babaların çocukları üzerindeki etkilerinin hep devam etmesi üzerine bir hikaye.

Kendi adıma söylemek gerekirse ben çok şanslıydım.
Harika bir çocukluk geçirdim.
Elbette bunun sebebi anne ve babamdır. Onların bugün bile bana olan destek ve sevgileri daha da heyecanla çalışmama, daha da umutla yaşamama sebep oluyor.

Elbette herkes böyle şanslı olmuyor ve diğer yandan travmatik anne ve babaların çocukları da bu travmalarını öyle bir aktarıyorlar ki kendisini bu travmadan kurtarabilenler hakikaten zor bir işi başarıyor.
Neyse işte yüzeysel bir bakışla bir çizgi dizi.

İyi seyirler!
(Umarim oralarda youtube açılıyordur ve siz de izleyebilirsiniz, izleyip izleyemediğinizi de not düşerseniz sevinirim.)

Eğer aşağıdaki videoyu seyredemiyorsanız bir de bu linki deneyin, LINK

17 Yorum:

novella / विश्व on 25 Ocak 2011 08:18 dedi ki...

yaratıcı adam :)
ben daha önce izlememiştim. keyifliydi. bir de bir üretim sürecini görmek, düz çizgi çizmekten aciz beni heyecanlandırdı doğrusu...

guguk kuşu on 25 Ocak 2011 10:55 dedi ki...

ben izleyemedim:(

beenmaya on 25 Ocak 2011 15:28 dedi ki...

ben de izleyemedim. işin kötüsü işyerinde izleyebileceğimi de sanmıyorum :(((

Biraz on 25 Ocak 2011 15:34 dedi ki...

>novella / विश्व
Bilmem ki:)
cizmesi de keyifli dogrusu:)
destegin icin de ayrica tesekkurler.

Biraz on 25 Ocak 2011 15:36 dedi ki...

>guguk kusu

peki bir de buradan denesen? Linki kopyaliyorum assgiya,
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qPpMHoHjdc8

Hala yasakli mi ki Youtube?
Ben yasak kaldirildi diye duymustum?

Biraz on 25 Ocak 2011 15:38 dedi ki...

>beenmaya
Hmmm...acaba youtube mu sebep yoksa bazen isyerleri kapatiyorlar bu tip sitelere girisi, mesela bizim hastanede videolar da facebook da her turlu chat programina giris engellenmistir...onun gibi bir sey mi acaba?
bir de bu linki dene istersen zamanin olunca;
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qPpMHoHjdc8

Aydan Atlayan Kedi on 25 Ocak 2011 15:39 dedi ki...

Bayıldım. Asıl biz teşekkür ederiz bu keyfi yaşattığın için :)

Esin Bozdemir on 25 Ocak 2011 21:17 dedi ki...

çok güzeldi sevgili biraz:)çizim yapan eller benim-miş gibi sanki aynı anda bende çiziyormuşum gibi!hissettim bir an:) orjinal olan her şey güzel..içinden geldiği gibi doğal..üstelik bu şekilde; yazıp çizmelerle anlatımların kısa ve öz çok daha etkileyici!teşekkürler, emeğine ve kalemine sağlık...

Biraz on 26 Ocak 2011 06:28 dedi ki...

>Aydan Atlayan Kedi
Ben de cok tesekkur ederim seyrettigin icin:)

Biraz on 26 Ocak 2011 06:30 dedi ki...

>Esmir
Cok tesekkurler Esmir. Bu cizim anini izlemenin bir cesit terapi etkisi olduguna da inaniyorum...insanin kafasini dagitmasina, rahatlamasina sebep oluyormus gibi geliyor bana sanki.

Belgin on 26 Ocak 2011 15:43 dedi ki...

Cok keyifliydi, tesekkürler marifetli arkadasim benim:))
Bizim kücük cadi sorup duruyor senin sekerleri ve cizgili dünyayi:)
Sekerleri cok özledik, bilesin:)

Unknown on 26 Ocak 2011 23:37 dedi ki...

Tebrikler:)))) harikaydı biraz:))) ama ben bunu özellikle de cuma günü karne alacak çocuklar için face'de paylaşmak istiyorum ama nasıl olacak bu merak ettim.bilgilendirmisin:)))

Unknown on 26 Ocak 2011 23:42 dedi ki...

izin almadım ama yayınladım bile anne olarak olaya farklı açıdan bakıyorum tabii:) aileleri eğlenceylede olsa bilgilendirmemiz gerek dimi:))))

Biraz on 26 Ocak 2011 23:51 dedi ki...

>Belgin
Sevgili Belgin baktim da neredeyse 50 kusur sekerler ile ilgili cizmisim...simdi arada yine ciziyorum ama o yogunlukta degil.
Cizgili Dunya'yi sevgili Pino ile yapiyorduk, islerimizin yogunlugu artinca devam edemedik...O isin guzelligi hemen ertesi gune takip cizimleri yapabilmekte. Yine de o kadari bile olsa guzel ve eglenceli bir tecrubeydi. Kucuk cadiya da hem cok tesekkurler hem de sevgiler:)

Biraz on 26 Ocak 2011 23:52 dedi ki...

>Tuba Anil
Tabii ki paylasabilirsin.
Tesekkurler destegin icin.
:)

özii on 27 Ocak 2011 14:07 dedi ki...

maalesef bende izleyemeyenlerdenim.
Sorunun da nereden kaynaklandığını çözemedim :(

Biraz on 27 Ocak 2011 17:09 dedi ki...

>ozii
direk youtubedan seyretmeyi denedin mi?
bir de farkli bir web browser da actiun mi? mesela firefox ve chrome...?

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template