5 Mar 2011

Blogcuların halleri

9 Yorum:

özii on 5 Mart 2011 13:25 dedi ki...

Gizli saklı karanlıktaki gözler gibi hakikaten...

Birazcım yine harikasın daha ne diyeyim :))

Biraz on 5 Mart 2011 16:21 dedi ki...

cok tesekkurler sevgili ozii, begeni ve destegin icin.

Burcu on 6 Mart 2011 10:26 dedi ki...

:) çok sevimli bir resim ama çok güzel anlatıyor, beğendim:)





Yorum yaparken çıkan kelime doğrulamalarını hiiç sevmiyorum yahu:S

Biraz on 6 Mart 2011 21:52 dedi ki...

Tesekkurler Burcu:)

(kelime dogrulatmayi robotlara karsi onlem icin koydum mecburen)

İçimden Geldiği Gibi on 7 Mart 2011 09:25 dedi ki...

ne hallere düştük.

Biraz on 8 Mart 2011 20:53 dedi ki...

:( evet :(

Yazmak Keyiftir on 25 Mart 2011 03:38 dedi ki...

Sevgili Biraz !
Bugün için yaptığımm DNS hilesi tuttu. Yorumda bırakabiliyorum.
Bu çizimine bittiydim zaten. Süper olmuş süüpeeerrrr.
Blogger amblemiyle siyah tişörtüme kendim için bassam kızarmısın acep ?
Sırf durumu anlatmak için..
Sevgiler....

Yazmak Keyiftir on 25 Mart 2011 03:40 dedi ki...

Sevgili Biraz !
Bugün için yaptığımm DNS hilesi tuttu. Yorumda bırakabiliyorum.
Bu çizimine bittiydim zaten. Süper olmuş süüpeeerrrr.
Blogger amblemiyle siyah tişörtüme kendim için bassam kızarmısın acep ?
Sırf durumu anlatmak için..
Sevgiler....

Biraz on 25 Mart 2011 03:44 dedi ki...

Sevgili Ali
yok yok kızmam hatta super fıkır! derım.
ama tshirtte bu olcek net cikmayabilir.

ben bunun orıjınal boyutta ve yuksek cozunurlukte olanını gondereyım emailine istersen?
benim mail (biraz2008@gmail.com) zaten sitede yazili, istedigin adresine gonderirim. Sevgi ve selamlarimla.

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template