8 Mar 2011

Önemli duyuru!


Görünen o ki bu blog ya da web sitesi kapatma epey uzun sürecek hatta sebepleri ise sürekli değişerek devam edecek ve kimi zaman illegal yayın yapan, kanunları çiğneyen, başkalarının haklarını gasp edenler yüzünden aynı blog araçlarını kullanan ama bir suça bulaşmamış tüm kullanılıcılar da cezalandırılacak. Tıpkı şu an da olduğu gibi.
Bu sebeple belki geçici belki de kalıcı ama eş zamanlı bir şekilde orijinal yayının ve ilklerin olduğu Blogger üzerinde olan blogumu (Hayattan ve Masallardan Biraz) WORDPRESS'e taşıyorum.
Elbetteki en baştan beri yayımlanan tüm yazıları taşımıyorum. Bugün itibariyle Blogger’da yayımlanmış son 3 blogumdan itibaren buraya alıyorum (3 Mart 2011'den itibaren).
Onların üçü de karikatür zaten. Blogger’ın kapanması ve masum olan herkesin, illegal yayın yapanlar ile birlikte karanlığa gömdürülmesi üzerine çizdiklerim.
Buradaki yayınım da aynen devam edecek. Tıpkı o karikatürde çizmeye çalıştığım gibi tam donanımlı blogcu şeklinde.
Eş zamanlı yayımlanacak blog adresi burada "tıkla!"

4 Yorum:

Esin Bozdemir on 8 Mart 2011 18:53 dedi ki...

Bizim bu yakada herkes şaşkın!geçiş yapanlar memnun kalmadıklarını söyleyip tekrar geri dönüyorlar blogspot'a ama!.ne kadar süreceği de belli değil!öncelikle her blogspot kullanıcısının yedekleme yapması şart!onca yazı arşivi yoksa heba olur!..

ne diyeyim hayırlı olsun yeni blog platformunuz wordpress :)
darısı!! I don't Know ! :(

Biraz on 8 Mart 2011 20:52 dedi ki...

Bu benimki gecis degil zaten ana yer olarak burasi sabit duracak, sadece gecici olduguna inandigim bir zaman icin burada yayimlanan yazilari ve karikaturleri o Wordpress'te de yayimlayacagim.
Bu arada yazdigim yazilari once word dokumaninda yaziyorum sonra web ortamina aktariyorum. Dolayisi ile burada yazdigim her yazisinin orijinal bir kopyasi zaten mevcut. Biraz da bilim adami olmanin verdigi bri aliskanlikla yedeklemeden yazmiyorum hic.
Insallah bu yasak kisa zamanda kalkar. Ya da insallah benzer kararlar diger araclara da uygulanmaz...
Pek umitli degilim ama neyse bakalim

novella / विश्व on 8 Mart 2011 23:17 dedi ki...

bilmiyorum biraz bana biraz kaçmak gibi geliyor başka platfomlara gitme. garip bir burukluk duyuyorum her bu haberi aldığım bloggerda, hele de kalemi güçlü, yüreği güzel olanlar platform değiştirince, kasabaya terk ediyorlarmış gibi geliyor. farkındayım garip ama ne bileyim işte, içime bir türlü sindiremiyorum. yasağa karşı kalmak bana daha doğru bir duruş gibi geliyor... dilerim, yasaksız bir ülkede büyüsün çocuklarımız... (evren)

Biraz on 9 Mart 2011 02:46 dedi ki...

Sevgili Evren,
Bloggerdaki bu blog ana guncellenen yer olacak, Wordpress ise HMB yazilarinin ve karikaturlerinin tekrar yayimlanabildigi bir yer olarak hizmet gorecek. Bloggerin durumunun ne olacagi belli degil, Youtube gibi iki sene kapali kalirsa, burasi hic ulasilmaz kalsin istemedim. Bence burada yani Blogger'da yazilar yayimlandikca kacmak anlamina gelmeyecek. En azindan ben burada yayimlamaya devam edecegim.

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template