17 Oca 2009

Eksi yirmi derecede yaşamak


Yok yok hakikaten şaka yapmıyorum...Boston başarılı bir şekilde soğuk hava tarafından esir alınmış durumda. Sabah dükkana giderken aynen böyle buz kalıbına dönüştüğümü düşündüm...Kulaklarım kırılıp yere filan da düşecekti neredeyse.
Bir kez daha soğuk havayı sevmediğimi anladım...Anlamak için eksi yirmi olması gerekmiyordu elbette...ben eksi ikileri bile sevmiyordum ki!

Akşama gelince eve bunu da çizmeliyim dedim...
(Bu ara iyi alıştım çizmeye galiba...)

12 Yorum:

upperBound on 17 Ocak 2009 06:25 dedi ki...

Eksi yirmi dereceyi arkadaslarla sicacik gecirmek var, bir de yanliz donarak cekmek var. Iki hafta daha sabir...

özii on 17 Ocak 2009 11:05 dedi ki...

Çizip yapmanıza sebep olmuş ama bu da pozitif yönü mü desem :P

Burcu SezeR on 17 Ocak 2009 11:29 dedi ki...

Ben evden çıkmadan bir süre elektirikli battaniyeye sarınarak gezmeni ardından akülü ısıtıcı alıp koltuk altlarına yerleştirmen gerektiğini düşünüyorum. Ben koltukaltı ısıtıcısı fikrine bayılıyorum mesela. Var mıdır öyle bir makine bilmiyorum.

Biraz on 17 Ocak 2009 15:38 dedi ki...

>BackyardFlyer
Ama geldiginizde eksi 20yi yine de hic istemeyeceksiniz :)

>özii
sabah yururken aklimda vardi

aksam olsun gidip cizmem lazim bunu :)dedim kendi kendime...

>Burcu Sezer
Sirt ve kas agrilari icin sicak padler var hani aslinda onlardan kullanilabilir gercekten...iyi fikir

illegalizma on 17 Ocak 2009 15:47 dedi ki...

:) :xD bOSTON boston :) tüm dünya çok soğuk yaaa... :)

Biraz on 17 Ocak 2009 16:00 dedi ki...

>Al'ish
Global isinmadan soz ediliyor...bir de olmasaydi ne oalcakti acaba:)

7.oda on 18 Ocak 2009 00:04 dedi ki...

bu yazını öyküye de anneme de okutucam :))

Biraz on 18 Ocak 2009 05:54 dedi ki...

>7.oda
Bakalim ne diyecekler?:)

gerbera_ferezya@hotmail.com on 18 Ocak 2009 09:08 dedi ki...

geçen sabah -1 di her yer buz içindeydi. arabanın kapısı kırılacak zannettim.
-20 yi düşünemiyorum...

TUĞBA'NIN DÜNYASI on 18 Ocak 2009 14:54 dedi ki...

Merhaba;
soğuğu hiç sevmiyorum eksi durumlarını hiç bilmem ve bilmek de istemiyorum.bu yüzden anlıyorum sanırım.öyle bir yerde yaşasam sanırım battaniyemi her yere götürürdüm yanımda. Zira Cezayir bile bana soğuk geliyor şu aralar.Sanki Afrika değil Kutup burası adeta..

Curly on 18 Ocak 2009 18:45 dedi ki...

Çizimine bayıldım gerçekten...
Tamda az önce ingilteredeki bir arkadaşımla oraya gidebilmem hakkında konuşmuştuk yazını okuduktan sonra vazmı geçsem acaba dedim :))

Biraz on 18 Ocak 2009 23:12 dedi ki...

>petunya-egzotica(candies)
eksi 20 hakikaten kotu eger ruzgar esmesse yine iyi diyorum...

>TUĞBA'NIN DÜNYASI
Tuhaf olani artik ara iklimler neredeyse yok..direk kiz ve yaz...baharin ilikligi kalmadi neredeyse

>Curly
Tesekkur ederim:)
Ingiltereye mi yoksa Boston'a gidebilmeyi dusundun?

Fakat Boston, ozellikle Londrayi cok cok andirir...Ingilterenin diger sehirlerini de andirir aslinda...ve guzel bir sehirdir.

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template