16 Tem 2009

Seker Hayatlar- Seker

5 Yorum:

öykü on 16 Temmuz 2009 09:50 dedi ki...

Sevgılı bıraz
neden artık eskısı kadar yoksun
yazmıyrosun
hersey yolunda mı?
merak eıdyorum
guzel karıkaturlerını sevıyorum
ama uzun uzun yazılarını da ozluyorum

özii on 16 Temmuz 2009 10:12 dedi ki...

Öyküye kesinlikle katılıyorum , bizi alıştıranda kabahat bu kadar olmaz ama dimi Birazcım.

Biraz ara verdin ama o birazdı bitti :)))

Biraz on 16 Temmuz 2009 15:15 dedi ki...

>oyku
sevgili Oyku,..yok yok cizmenin haricinde yazacagim da...sadece bu ara cok kosturmacali bir donemdeydim o kadar.

>ozii
Sevgili ozii, haklisin birazcik ara oldu ama birazcik

guguk kuşu on 16 Temmuz 2009 16:15 dedi ki...

hadi ya bu şeker steteskopla ölçülüyo demek. benimki de sınırlarda (tatlıyı hiç sevmememe rağmen) ben de bi steteskopla bakiim bari:))))

Biraz on 17 Temmuz 2009 02:34 dedi ki...

>guguk kusu
demek ki olculuyomus, ben de sasirdim cizerken ama ne yapayim oyleymis cizdik biz de:P

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template