28 Eki 2009

Bilemedik ki- 4 (Öykü)


Ne diyordum...Hastalar desek de hepsi hasta değiller ki.
Kimisi öngörü için bize başvuruyor.
Hangi hastalıklara yakalanma riskleri var saptamamızı istiyorlar. Bu kurduğumuz klinik yıllar içinde adeta bir biyoteknoloji şirketine dönüştü. Laboratuvarlarımız sürekli dolu ve sürekli analizler yapılmakta. Analizlerimizin neticesinde de muhtemel hedef genler belirlenip ilaç dizaynları yapıyoruz.
Ben artık yaşlandım ama yine de alamıyorum kendimi çalışmaktan.
Yok yahu para için değil. Tamamıyle bilimsel merak. Şaka yapmıyorum.
Çünkü gençken epey koşup uğraşmış ve bu merkezi kurup zaman içinde büyütmüştüm.
Yaşlandığım vakit yani şimdi demek istiyorum bizzat çalışmasam da böyle bir yerim olsun istemiştim. Fakat heyecanla yapınca bir işi insan para da kazanıyor. Hatta çok severek yaptığınız bir işiniz varsa çok şanslısınız çünkü üzerine de bir de para alıyorsunuz. İnsanın düşündüklerini gerçekleştirmesi ne güzel.
Hala ilk günkü heyecanla işimi anlatmayı seviyorum...lafı çok uzattım.
Alarmlardan, bireysellikten ve eski zamanlardan bahsediyordum.

Şimdilerde öyle ne alarm kaldı ne de sabahları yok uyanırım da yok uyanamam da dertleri.

Torunlarım da gördüm onlar kullanıyorlar ben de meraklandım...şu deri altına yerleştirilen çiplerden taktırdım. İnanılmaz kolaylaştırdı hayatımı...Durun bu çipin marifetlerini anlatayım da siz de belki taktırtmayı düşünürsünüz.

...devam edecek.

0 Yorum:

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template