5 Mar 2011

Bu ara blog okumak nasıl bir şey?

8 Yorum:

Esin Bozdemir on 5 Mart 2011 12:50 dedi ki...

Bu ara Blog okumak; "Kendin çal, kendin oyna!" gibi oluyor adeta...
yazsan dahi yazılarına ulaşılamadıktan sonra!..bir avuç insanın etrafında dönen dünya gibi!
Oysa; ne kadar çok ses o kadar çok renk olunca güzel bu dünya!.

özii on 5 Mart 2011 13:23 dedi ki...

ve ziyaret edenler de , daha bir mutlu ediyor insanı :))

Biraz on 5 Mart 2011 16:20 dedi ki...

>Esmir
haklisin renklerin coklugu zaten isin guzel tarafi

Biraz on 5 Mart 2011 16:20 dedi ki...

>ozii
hani sanki kaf dagini asip da gelmis gibi di mi?:)

Esin Bozdemir on 5 Mart 2011 19:59 dedi ki...

çizime büyüterek bakınca gülümsedim:)çokkk güselll olmuş:))ellerinize sağlık...:)

yakında hepten uçurulursa şaşmamak gerekecek:(imza kampanyası başlatıldı!bakalim nolucak!!

siz yazmaya çizmeye devam edin ama...biz hep okumaya devam edeceğiz ve bir yolunu bulacağız elbet...:)

Biraz on 6 Mart 2011 21:50 dedi ki...

Tesekkurler Esmir:)

(bu arada evet karikaturun buyuk versiyonu daha iyi, buyuk boyuna gore cozunurlugunu ayarliyorum)

Yazmak Keyiftir on 25 Mart 2011 03:47 dedi ki...

Sevgili Biraz !
Tanrı bize senin gibi çizerekte halimizi pür melalimizi anlatabilen bir dosttan mahrum bırakmasın.
Ne diyeyim yine süper olmuş. Ellerine, aklına sağlık.
Gül gül öldüm acınacak halimize. Çok güzel çizmissin sefilliğimizi.
Sevgiler....

Biraz on 25 Mart 2011 03:52 dedi ki...

Amin diyorum ben de:)
Aslinda oylesine ilham verici absurdlukler var ki cizmeye bir hayli zaman ayirmak gerekiyor ki bu ara isler bizim bu tarafta inanilmaz yogun...hemen ilk firsatta aksamlari ya da hafta sonlari cizmeye calisiyorum.
Destek ve begenin icin cok tesekkurler!. Bloglar o kadar sessizlesti ki renk, hareket getirdin yorumunla hakikaten!

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template