13 Oca 2009

Gece hızlı öldürür-7


("2046",Shigeru Umebayashi )

Adımın öyle olduğuna bakmayın...hep gerçekleri söylediğimden bana zehirli diyor.
Prens demesinin sebebi ise patronu olmamdan dolayıdır.

Yoksa gerçek ismimle yakından uzaktan ilgisi yok, "
Zehirli Prens" demesinin.

Gece’nin bakışlarındaki hüznü göremiyor bu adam.
Aşk kişiye görmek istediğini göstertir.

O size anlattığı rüyasına biraz dikkat etse farkına varacaktı. Ama varamıyor daha. Her ne kadar bana zehirli dese de yine de anlatıyor  her şeyini...sonra da gerçekçi yorumlarıma kızıp, çekip gidiyor.

Gece’den gelen son e-postayı siz de okudunuz di mi?
Nasıl ama tehlikeli kadın?
Di mi?

Efendim?
Okumadınız mı?

O zaman okuyun...işte,

> Perşembe akşamı doğum günüm, 26.Cadde isimli barda toplanıyoruz...sen de gelmelisin :)

Şimdi nedir bu?
“Sen de gelmelisin”
Belki adamın o akşam nöbeti var...ya da bir olay için gitmesi gerekecek. Böyle mecburiyete sokulur mu hiç insan?
Şimdi ona söylesem yine sinir olacak...en iyisi umursamamış gibi yapmalı...Neyse...bakın nasılda mutlu!

***

Bugün çok mutluyum sabaha çok enerjik başladım.
Elbette sebebi Gece’den gelen e-posta...dün akşam atmış...sabah okuyunca heyecandan yerimde duramadım.

“sen de gelmelisin...sen de gelmelisin...sen de gelmelisin” diyor mesajında.
Çok mutluyum.
Gülme işareti bile koymuş!

Nöbetim yok o akşam, harika!
Şimdi laboratuvara dönüp çalışmalı...çalış çalışabilirsen.
“sen de gelmelisin...sen de gelmelisin...sen de gelmelisin”...
Geleceğim tabii ki!

***

Gördünüz değil mi?
Nasılda mutluluktan ve salaklıktan uçuyor!
Şaşkın olmak aşkın da bir yan etkisi midir acaba?
Hafif salaklık da verir...tuhaf bir cesaret de...Gülme işaretine bile seviniyor...offf ya offf!!!!

Gece ile ilgili içimde iyi hisler yok.
Diğer yandan bence de harika bir gülüşü var...ve evet çok çekici.
Çok da başarılı bir gazeteci...ama tehlikeli bir şeyler var.
Tam söyleyemiyorum size...çünkü ben de kelimelere dökmekte zorlanıyorum.

Bu bizim salak şimdi yine laboratuvarda çalışıyor...bari aklını işine iyice verse de ben de zor durumda kalmasam.
Masada yatan adam kendini asmış.
Ama astığına bizim gruptan hiç kimse inanmıyor.
İyice inceleyip raporumuzu yazmamız lazım. Tüm detayları ile hem de.
Her zamanki gibi tabiiki.

Kendini asan insanların düşünemediği bir takım teknik durumlar vardır.

Hiç düşünemeyecekleri şeyler!
Ancak yaşadıklarında farkedecekleri şeyler...

Yoksa öldüklerinde mi demeli?

Ellerine ne geçirirlerse kullanabilirler. İp, kemer, elektrik kablosu, çarşaf...
Bu çoğu zaman ummadıkları durumlara yol açar.
Hatta bazen kafalarının kopması bile mümkündür.
Sonuçta fiziksel bir olay, yer çekimi var ve kemiklerini kırıyorlar bir şekilde. 

Bu arada bir de kendini asmış süsü verdiren ve aslında işin içinde bir katilin olduğunu gösteren çok basit işaretler vardır.
Tüm bu işaretler masada yatan adamda da mevcut.

Kendini asmamış bu adam.
Asmışlar onu.
Elleri bağlıydı bulunduğunda.
Elbette kendisi de bağlamış olabilir ama nasıl bağladığı bile önemlidir.
Belliki biri bağlamış...kendi kendine düğüm atamayacak bir açısı var düğüm yerinin.
Düğüm uzmanımız var ona da gösterdik nasıl bir düğümdür diye.
Gemicilere has olduğunu söyledi.
Sıradan değil yani.
Katil ya da katiller denizcilik ile yakından ilgileniyorlar.
Raporumuza bu detayların hepsi girildi.
İpin uçları da kesik belliki başka bir yerden gelmiş.

Her ne kadar aşık da olsa tüm bu detayları özenle girdi rapora...neyse ki şaşkınlığı çok esir almadı aklını. 

***

Raporu bitirdim...bu adamı biri ya da birileri öldürmüş olmalı...ve uzun süre ipte asılı kalmış.
Çabuk ölmemiş.
Sanki planlı.

Amma iç karartıcı bir durum...
Neyse çıkıp biraz hava almalı. Ama önce Gece'ye e-posta atmalıyım...
"Geliyorum" demeli.

Bu iç karartıcı günün en güzel yanı bugünün salı olması çünkü perşembe gününe yakın!...2 gün var sadece!


3 Yorum:

öykü on 13 Ocak 2009 11:21 dedi ki...

Muzıge bayıldım..Oyku yu ıse heyecanla takıp edıyorum

Biraz on 13 Ocak 2009 15:37 dedi ki...

Tesekkur ederim sevgili Oyku...muzigin icerik ile paralel olmasina ozen gosteriyorum.

LÂL on 14 Ocak 2009 12:57 dedi ki...

Perşembe geldi..Ve ben heyecanla bekliyorum bugün ne olacağını..

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template