9 Nis 2009

Bana balık tutmayı öğret.





Yok ya ne öğreteceksin boşver! Şimdi uğraşamam! Hakikaten bak hani şöyle derler ya balık vermeyin...balık tutmayı öğretin.
Yok yahu direk balığı verin siz öylece...hemen, anında, şimdi. Ben hep istedikçe siz verin balıkları. Öğretmekle zaman kaybetmeyin bu fani dünyada zamanınızı daha değerli şeylere ayırın. Öğretseniz ne olacak? Ben tutarmış gibi yapacağım ki zaten. Yapmıcam mı...yapıcamm!
Hatta seçim zamanları mesela ne yapacaksınız?
“Bak sana çamaşır makinası nasıl yapılır onu öğretecem...sen makinasız kaldıkça, makinaların bittikçe yapıp duracaksın. O yüzden bak şimdi önce tamburu şu şekilde yerleştiriyoruz...” diye başlayan cümleler mi kuracaksın?

Bunun yerine en güzeli ambalajında gıcır gıcır makinayı getir hemen bana. Ben elektrik paramı ödeyemesem de ve bunun için elektriğim kesik de olsa getir bir köşeye koyarım...hatta ne koyucam yahu...satarım abicim.

O yüzden ne balık tutmayı ne de başka bir şeyi öğret...benim öğrenmeye alerjim de var ki. Ne sanki öyle akıl veriyormuş gibi havalara girmek? Tabii ya akıl da verme bana...benim akılsızlığım bana yeter ki...Hatta fazlasını sana da verebilirim...akılsızlığımı demek istiyorum.

Bana bir şey öğreterek zaman kaybetme...kısa yolları göster. Gerisini ben hallederim. Hayal gücüm kocamandır ki benim...
Ben var ya ben...ben...ben...be...b...

11 Yorum:

pinomino on 9 Nisan 2009 15:35 dedi ki...

çok şirin olmuş bu yazı:))) ellerine sağlıkk:)))

Biraz on 9 Nisan 2009 15:36 dedi ki...

tesekkurler: )))

ıvır zıvır on 9 Nisan 2009 16:47 dedi ki...

:))

Nurgül on 9 Nisan 2009 17:05 dedi ki...

komiksin vesselam :))

Biraz on 9 Nisan 2009 17:22 dedi ki...

olsun:)

Nurgül on 9 Nisan 2009 17:35 dedi ki...

tabiki olsunnnn hatta hiç gitmesin ;)

Mehtap Pasin Gualano on 9 Nisan 2009 19:08 dedi ki...

cok akilli bir yazi.. bize fazla gelir.. :-))

Belgin on 9 Nisan 2009 19:46 dedi ki...

Hatta evimizde kalorifer varmis, olsun varsin, sen ver odunu kömürü bana, ben onlari......:))
Ellerine saglik Birazcim:))

Biraz on 9 Nisan 2009 20:01 dedi ki...

Sevgili Mehtap, sevgili Belgin...cok tesekkurler:)

ABİ on 9 Nisan 2009 23:54 dedi ki...

:)))

Brajeshwari on 10 Nisan 2009 00:05 dedi ki...

gerçekten gülümsetti :)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template