28 Nis 2009

Şeker Hayatlar- Yarından itibaren şekeri kesiyorum.


10 Yorum:

Ateş Böceği on 28 Nisan 2009 18:26 dedi ki...

Ayy bunlar tam akşam şekeri olmuşlar yazık garibim bıkmış olmalı şekerden :):)

özii on 28 Nisan 2009 19:27 dedi ki...

Baktılar topluca diyete giriyoruz kaçıyorlar tabi di mii? :))

öykü on 28 Nisan 2009 20:21 dedi ki...

ÇOk sever oldum ben bu sekerden hayatları
artık hergun bugun ne yaptılar acaba dıye gelıyorum:)

Biraz on 28 Nisan 2009 22:11 dedi ki...

Bu arada yazmayi unuttum...Cayin isisini kontrol eden sekerli karikatur, ogrencilerimden "Tripti"nin fikridir onu da referans vermeden gecmemem lazim...

Biraz on 28 Nisan 2009 22:12 dedi ki...

>Ates Bocegi
aksam sekeri olmak ne demek:) bilemedim de ondan soruyorum:)

>ozii
:))

>oyku
Desene yavas yavas aliskanlik yapmayabasliyorlar: )

cem on 28 Nisan 2009 22:42 dedi ki...

arkadaşlar gelebilirsiniz, yeterince sıcak... ya süper olmuş.. hehe.. ellerine sağlık, tebessüm ettim gece gece..

şu altta ki kelime doğrulama da ki yazıyı ben çözemedim, ne olacak şimdi..:: dur birşey atayım...

Leon on 28 Nisan 2009 22:43 dedi ki...

Burdaki bu güzel müziği sitemde yayınlamak isterim..

Bu şekerleri ise ilk kez görüyorum ve çok begendim..Öykü'nün olması ise çok hoş bir tesadüf ve referans benim için..

Sık kullanılanlara ekliyorum sizin blogunuzu da..

sevgiler..

Ateş Böceği on 29 Nisan 2009 08:33 dedi ki...

Akşam şekeri demek 5 çayına atılan şeker demek ve gününn bütün yorgunluğunu kocaman bir gülümsemeyle alan şeker demek :))

Belgin on 29 Nisan 2009 09:25 dedi ki...

Birazcim, yok yok kesmeyelim sekerleri, onlari cok sevdik, cok alistik biz:)) Her gün isteriz sekerlerimizi, onlar bizim günümüzü tatlandiriyorlar:))
Bak sonra kücük cadiyi gönderirim oraya, cekersin cezani:))

Biraz on 29 Nisan 2009 17:05 dedi ki...

>gereksiz yazar
Tesekkurler...pazara yine bekleriz seslendirmede...

>Leon
Elbette kullanabilirsin sevgili Leon...tesekkurler begeni ve destegin icin.

>Ates Bocegi
Hmmmm simdi anladim....tesekkurleeer :)

>Belgin
Yok yok ben de kesmeyi istemiyorum.
Kucuk cadiya ise cook selam ve sevgiler.

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template