19 Haz 2011

Babalar gününüz kutlu olsun.


Yarışmalı bir hayatımız var ve bu daha en başından öyle.
Daha iyi olan kazanıyor. Pazarlıklar, çıkar ilişkileri hayatın başlangıcında söz konusu olmasa da, dünyaya geldikten sonra devreye giriyor. 

Hayatın daha en en en başındaki olayı çizerken (yaklaşık 200 milyon spermden 50 tanesini ulaşabiliyor ve sadece bir tanesi yumurtayı döllüyor) ne derlerdi ki acaba birbirlerine bu durumda diye düşündüm. Bu karikatürde de kala  kala 2 tane kalmış spermin diyaloglarının ne olabileceğini çizdim.

Tüm babaların günü kutlu olsun.
Nice keyifli günlere!

2 Yorum:

Yazmak Keyiftir on 19 Haziran 2011 20:25 dedi ki...

Sevgili Biraz !
Yine ne güzel düşünüp çizmişsin. Haklısın erkek hep güç odaklı. Güçlü olan sperm kazanıyor.
İyilik, güzellik yok ta sonradan sulh taraftarı güçsüzler mi uydurdu diye düşünmeden edemedim.
Erkekler üzülmesin diye çıkartılmış bu tüketim amaçlı uyduruk gün güzel geçsin.
Sevgiyle...

Biraz on 20 Haziran 2011 05:04 dedi ki...

Sevgili Ali,
Destek ve begenin icin cok tesekkurler.
Haklisin tuketim toplumunun urunu bir suru gunlerimiz var...Hatta gecenlerde de "DNA Day" kutlandi:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template