8 Eki 2011

Steve Jobs 1955-2011


Steve Jobs hakkında bir sürü yorum, bilgi, not akıyor internete.
İleri görüşlülüğü, çalışkanlığı, zekası bunların hepsi etkileyici olabilir. 

Ben ise yaşama azminden ve hayatında ki bir takım başarısızlıklarının ve aksiliklerin onu yıldırmamasından çok etkilendim. Son ana kadar yaşama azmi ve umudu içinde olan bir insandı.

Hayat devam ettikçe hep umut var. O bunun en iyi örneklerinden biridir diye düşünüyorum.

Kısa zaman önce Apple iCloud'u çıkarmıştı ve bu karikatürde iCloud'un başka bir versiyonunu çizdim, ha bu arada artık siyah da değil  beyaz giyiyor, bu da benim çizgili yorumum oldu.

6 Yorum:

Esin Bozdemir on 9 Ekim 2011 01:25 dedi ki...

Hayat hikayesini, yaşamı boyunca mücadelesi, azmi ve bitmek bilmeyen yaşama tutunma çabalarını ben de hk.daki yazılardan çok etkilenerek okudum..

İz bırakan çalışmaları ve davranımları ile 'Örnek bir insan!'diyebiliriz..

Çiziminizdeki beyaz renkli yorumunuz çok nahif ve duygusal bir anlatım olmuş..duygulu ve duyarlı bir düşüncenin kaleminize yansıyan yorumu için ellerinize sağlık sevgili biraz...ışıklar içinde uyusun! hoşçakal Steve Jobs...

guguk kuşu on 9 Ekim 2011 14:50 dedi ki...

insanlık için birşeyler yababilmiş olmak..harika....işten gerçekten yaşanmış bir yaşam.

Biraz on 9 Ekim 2011 16:42 dedi ki...

>Esmir
Hem ornek hem de caliskan bir insan.

Biraz on 9 Ekim 2011 16:45 dedi ki...

>guguk kusu
Hatta istisnasiz herkesin gecici oldugu gercegini gorunce ve bilince, esas onemli olanin insanlar icin guzel isler yapip geriye birakmak oldugunu farketmek gerekiyor. Ama cok cok az bunun farkinda...

novella / विश्व on 9 Ekim 2011 20:27 dedi ki...

ben de yaşama bağlılığını sevmiştim. yılmamasını ve kendine hep yeni bir kapı açmasını bilmiş olmasını. ilham alınacak ne çok yönü var değil mi?

Biraz on 10 Ekim 2011 00:46 dedi ki...

>novella / विश्व
Evet kesinlikle!

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template