6 Kas 2011

Mutlu Bayramlar!

Herkese mutlu bayramlar, bu da kurban bayramı karikatürü şeysi.

10 Yorum:

novella / विश्व on 6 Kasım 2011 15:42 dedi ki...

günümüz bayramları... nerede eski bayramların tadı diyeceğim hiç aklıma gelmezdi. yaşlanmak böyle bir şey olsa gerek. sevgiler, iyi bayramlar.

Esin Bozdemir on 6 Kasım 2011 19:53 dedi ki...

:)) zamane bayramları bizde figüranları :)size ve ailenize sevgiler, iyi bayramlar dilerim...

Biraz on 7 Kasım 2011 07:49 dedi ki...

>novella
Sanirim her gecen yil daha da fazla diyecegiz.
Bu arada bizim buralarda dogal olarak pazartesi is basi:) Iyice nerede o eski bayramlar diyorum ben de :)

Mutlu ve keyifli bayramlar.

Biraz on 7 Kasım 2011 07:51 dedi ki...

>Esmir
Biz hep figuraniz galiba:)

Sizlere de keyifli ve guzel bir bayram dilerim. Cok tesekkurler sevgili Esmir.

Adsız dedi ki...

★Mutlu Bayramlar,Selamlar Budapeşte'den :)

öykü on 9 Kasım 2011 07:32 dedi ki...

keske bu seker hayvancıklar gercekten tatıle kacabılselerdı de baslarına bunlar gelmeseydı dıyor ınsan ıcınden

neyse sevgılı bıraz:)
bayramınızı kutluyorum..

sevgılerımle

Biraz on 10 Kasım 2011 04:35 dedi ki...

>Ashley
Mutlu bayramlar size de Ashley
:)

Biraz on 10 Kasım 2011 04:36 dedi ki...

>oyku
Sevgili Oyku ben de bayraminizi kutluyorum, gerci biraz gec kaldim galiba bayram da bitti :)

özii on 30 Kasım 2011 09:01 dedi ki...

Sevgili Biraz , seni özledik nerelerdesin güzel yazılarınla ?
biocomicals aktif ama sıra buraya da gelsin lütfen...

Sevgiler...

Biraz on 30 Kasım 2011 15:42 dedi ki...

Haklisin sevgili Ozii, bu ara pek yazamiyorum, sanirim bunun ardinda ulkenin surekli bunaltici gundemi de var.
Bir gun de mi sakin, flash haberin olmadigi sekilde gecmez? Her gun bir karmasa ve kavga var. Herkes agresif ve herkes sabirsiz, kimsenin kimseye tahammulu yok...

Yine yazacagim ama oylesine hani sirf yazmis olmak icin de yazmak da istemiyorum.

Biocomicals bu ara epey aktif haklisin ozellikle bir t-shirt sirketinin sponsorluk teklifinin gelmesi ve benim de kafamda olan bir yarismayi uygulama imkani buldurttu. Bir de Biocomicals'a ilgi her gun artiyor ve dunyanin neredeyse hemen her yerindeki arastirma merkezinden, universitelerden, hastanelerden girisler var, oldukca umut ve cesaret verici. Takipciler kendi fikirlerini de paylasiyorlar, onlarin da fikirlerinin karikature donusmesi ayrica eglenceli. Ziyaretciler calistiklari hastanelerde, universitelerde calisma odalarinda, Biocomicals karikaturlerini basip odalarina astiklarindan bahsediyorlar. Seminerlerde, derslerde kullanmaniz serbesttir diye yazmis olmama ragmen soruyorlar, kullanmak istiyoruz, kullanabilir miyiz diye:) Dolayisi ile guzel ve keyifli oluyor cizmek. Isin bu kismi da ayrica eglenceli.:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template