13 Haz 2010

Dünya Kupası ve Milli Takımımız


Eskiden dünya kupası maçlarında Brezilya’yı tutardım. Hatta maçların hemen hepsini izlemek çok zevkliydi. Ama 2002 yılından sonra artık hiç öyle zevkle seyredemiyorum. Hiç bir takımın da artık pek bir önemi yok. 
Kendi ülkemizin takımını, müsabakalarda gördükten sonra artık hiç bir şey eskisi gibi değil. Bana ne Brezilya’dan, İtalya’dan...sırf güzel bir müsabaka seyretmek için seyredilir o kadar. Yoksa ne heyecanı var,  ne de o çoşkusu. Hele hele 2008 Avrupa Şampiyonası 2-0 yenilgiden 3 gol atarak, 3-2 yenmenin tadı yok  hiç.
Kendi çocuklarımızı al yıldızlı forma ile müsabakada göremedikten sonra dünya kupası maçlarının da çok heyecanı yok benim için.
O muhteşem tadı aldıktan sonra, ülkemin takımının olmadığı her kupa artık benim için hep sıradan.

4 Yorum:

FUNdy on 13 Haziran 2010 23:22 dedi ki...

Ben guzele guzel demem, guzel benim olmayinca... Yahu bu durumda daha cooooooook ozlersin. Bizimkiler iflah olmazlar artik.:) ben keyifle diego maradonut'in takimi destekliyorum. Bizimkiler olsa daha da iyiydi ama n'etcen iste Fatih Terim vakasi:)

Biraz on 14 Haziran 2010 07:34 dedi ki...

Ben yine eskiye donuyorum ve Brezilya'yi destekliyorum, ama kalbimde ve aklimda keske bizim takimimiz burada olsaydi diyerek:(

seyyarat on 15 Haziran 2010 08:56 dedi ki...

Vuvuzeladan başka bir şey düşünemiyorum artık.

Biraz on 17 Haziran 2010 16:52 dedi ki...

vuvuzela pek bir korkunc seymis!

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template