20 Eki 2008

Yarış Zamanı


Şehrin ortasından bir nehir  geçer.
Her iki yanında hem araba hem de yürüyüş yolu vardır.
Yürüyüş yolu nehrin hemen yanı başındadır.
Cumartesi günü nehir kıyısına gittim.

Dünyanın en büyük kürek yarışması için 19 ülkeden ve ABD’nin de hemen her üniversitesinden kürek takımları gelmişti.

Cumartesi ve Pazar günleri nehir iyice renklenmişti.
(Ben de fotoğraf çekmek amacıyla gittim. Aypodumu da aldım yanıma hani resim çekerken arka fonda müzik de olsun...daha bir odaklanayım istedim.)

Hava serindi ama güneşliydi.
Galiba cumartesi hava dönmeye başladı ve yavaş yavaş kışın soğuk yüzü Boston’a geliyor.
Neyse...bu blogu yazmakta ki amacım resimleri paylaşmaktı.
Aşağıya linki yazıyorum merak ettiyseniz bir bakarsınız. (Nehrin adını da yazayım...Charles River)

Resimler burada

1 Yorum:

7.oda on 19 Ocak 2009 09:39 dedi ki...

var beee bostonu karsız da gördüm ya :))

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template