25 Ara 2008

Mimli Mekanlar



Nily...Yalnızlık okulu'nun degajının ardından topa sahip olunca...mekanları anlatmış, orada bulunmaktan zevk aldığı mekanları. 

Ben de "mim nedir ki?" derken, ne olduğunu anlamış bulunuyorum Nily sayesinde, hem de uygulamalı olarak.

Gitmek ve orada bulunmak istediğim mekanları yazmaya başlıyorum o zaman. 

Çiçek pasajı, Beyoğlu, İstanbul: Hem ortamını hem de yiyecekleri özledim...havasını da galiba.

İstiklal Caddesi, Beyoğlu, İstanbul:  Böyle tünele dogru yürümeyi isterim...bi de yine oralardaki Mephisto...isimli, o kitapçı-kafe yerinde olmayı.

Yatağan Kebap House, New York, NY: İstanbulda bile böyle müthiş döner ekmek yemedim...yazarken ağzım sulandı bile...o kadar yani.
Salaş ve küçük bir dükkandır...ama inanılmaz lezzetli döneri vardır, hakikaten.

Burdick, Cambridge, MA: Harika sıcak çukulatası vardır...Kış günlerinde sıcacık içersiniz...dışarıda o biçim kar vardır...Ama sıcak çukulata da o biçimdir. Bir de lezzetli çukulatalarını da unutmamak gerekiyor.

Finale, Boston, MA: Pastaları ve ortamı pek bir güzeldir. Arkadaşlarınızı, sevgilinizi götürdüğünüzde hiç kimse pişman olmaz.

Minado, Natick, MA: Sushi cenneti diyebilirim...uzakdoğu yemeklerinin ve özellikle sushinin olduğu bir açık büfe mekanı...hem lezzetli hem de her çeşitten her şey var.
Gözünüz de, karnınız da doyar.
Paranız da çarçur olmaz.

Istanbul: Tam şu sıralar olmak istediğim şehir...mekan önemli değil.
Ama "şimdi" olmak istediğim yer...sonra değil ve ne yazık ki şimdi olamayacağım şehir.


Daha da vardır yazacağım yerler ama ben, en çok istediklerimi yazdım.

Sevgili Nily'e teşekkür ediyorum...Bu fırsata yani mim deneyine imkan verdiği için.

Ben de mimli mekanları, kabul ederlerse Yeşim'e, beenmaya'ya ve Ahmet'e yollamak isterim ve bilmem kabul ederler mi?

9 Yorum:

Unknown on 25 Aralık 2008 11:17 dedi ki...

istanbul..
abi ne ara geliceksin istanbula, inşallah yakındırda, şu burnunda tütme durumu bi nebze azalır...
çiçek pasajında oturup o güzel müzikleri eşliğinde bişeyler içmek var şimdi... off..

Vladimir on 25 Aralık 2008 12:14 dedi ki...

Yatağan Kebap House'un yerini tarif edebilir misiniz rica etsem.

:)

Biraz on 25 Aralık 2008 15:07 dedi ki...

>serzeniş meraklısı
simdilik hayallerimizdeki Istanbul ile idare etmek zorundayim?! Ama hakkikaten oyle dedigin gibi bir seyler icmek vardi...neyse bakalim!

>Vladimir
adresini yazsam:)
"104 McDougal St. NY, NY"
:)

Seyyah on 25 Aralık 2008 15:48 dedi ki...

iyi mi yaptım kötü mü yaptım bilemedim şimdi, buram buram özlem kokmuş burası:))katıldığın için teşekkür ederim. bu arada karikatürde çok şeker..

Biraz on 25 Aralık 2008 16:01 dedi ki...

>Nily
Birazcik ozlem kokmus ama olsun sabir lazim:)
Hemen ciziktireyim dedim kendimi...Cunku bilemedim nasil bir resim koysam oraya.

YALNIZLIK OKULU on 26 Aralık 2008 16:52 dedi ki...

Pası iyi değerlendirip çok üzel bir gol atmışın arkadaşım ellerine sağlık...Amerikada sayende yabancılık çekmiyeceğiz...Sen canını sıkma ben bu akşam o ilk iki sıradaki yerleri ziyarete gidiyorum...Kadehimin biri sana bu akşam...

Not:Beenmaya hanım efendiye paslamışında o mimi yazana kadar öyle yerler kalmaz dünya bambaşka bir yer olur...Kendileri bana yalvarmıştı aman bana yollama pası diye bu mimde ama işte top gideceği yeri biliyor...

Biraz on 26 Aralık 2008 17:21 dedi ki...

>YALNIZLIK OKULU
Eh iste birazcik NY'tan ve Boston'dan bahsettim...
Tabii tabii benim yerime de olsun kadehlerinden biri.

7.oda on 13 Mayıs 2010 13:31 dedi ki...

ben de Mephisto da olmayı istedim şimdi..

Biraz on 14 Mayıs 2010 06:20 dedi ki...

cok uzun zaman once bir gun Mephisto'da oturmus, istiklalden inen cikanlari seyrediyordum, bir yandan da bu kadar insan icinden siyrilip nasil hayallerime ulasabilirim diye dusunuyordum. Simdi ne zaman nerede olursa olsun kalabaliklara bakinca hep o an aklima geliyor ve Mephisto elbette.
:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template