24 Ara 2008

Hayatın anlamı

Orijinal boyutta görmek için resmin üzerini tıklayın.


10 Yorum:

Adsız dedi ki...

Blogcular olarak başlatmış olduğumuz yardım ve ziyaret organizasyonlarımızın ilki olan Huzur evi ziyaretimiz başarıyla tamamlanmıştır.

Şimdiki Hedefimiz Bartın ilinde bulunan Gözde BirÖz Çocuk yuvası yardım ve ziyaret emek. İlgili bütün ayrıntıları www.bireluzat.com adresinden görebilirsiniz.

Blogcular olarak Yardım konularında sizlerle el ele olarak daha fazla kimsesizmize ulaşmayı hedefliyoruz.

En büyük desteğiniz bu konuya bloglarınızda bu konuya yer vermeniz olacaktır.

Bundan sonra gerçekleşecek organiasyonlarımızda sizleride aramızda görmekten mutluluk duyarız.www.bireluzat.com

Aydan Atlayan Kedi on 24 Aralık 2008 21:28 dedi ki...

Hayatın anlamı değişkendir bence. Tanımlar ancak belli zamanlarla sınırlıdır. Kesinliği yoktur. Eğer kesinliğimiz varsa, hep aynı şekilde tanımlıyorsak hayatı yani, durumumuz vahimdir :)

Aydan Atlayan Kedi on 24 Aralık 2008 22:55 dedi ki...

Ne güzel "cicmişsin" ama :)Cicmek çizmek fiilinin "cici çizmek" halimi :)Bunu sevdim :)

Biraz on 24 Aralık 2008 22:55 dedi ki...

>Aydan Atlayan Kedi
herhalde cizmeye kalksam bir suru cizmek zorunda kalicam...o yuzden bu sadece bir suruden bir tanesi...ben de bir tanesini cizip koydum:)

Biraz on 24 Aralık 2008 22:56 dedi ki...

:))))))
yanlis yazmisim tam duzelttim senin 2.yorumun geldi...
:)

Aydan Atlayan Kedi on 24 Aralık 2008 22:56 dedi ki...

E sildin cevabını benim üstteki yorum da espri de buhar oldu :)

Aydan Atlayan Kedi on 24 Aralık 2008 22:57 dedi ki...

Hay aksi nasıl da hoşuma gitmişti o yanlış yazdığın... Cicmek çizmek'den daha bir sevimliydi. Tam karikatürlere yakışır cinsten :)

Biraz on 24 Aralık 2008 22:59 dedi ki...

hakkaten ha!
:)))
yeni okuyanlara aciklama seyi:)
cizdim yazmak yerine cicdim yazinca ve ben bunu hemen duzeltmeye kalkinca..."cicdim" lafi buhar oldu...
:)

7.oda on 13 Mayıs 2010 13:27 dedi ki...

hayatın anlamı bütün kelimelerde gizli.. hem söylenenlerde hem de söylenmeyenlerde :)

Biraz on 14 Mayıs 2010 06:17 dedi ki...

soylenmesi gereken zamanlarda soylenmeyenleri ise en sakli kalanlari

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template