9 Mar 2009

Bir duyuru: Çizgili Dünya


Şimdi söze nasıl başlasam bilemiyorum.
Çok eğlenceli ve de çok heyecanlı bir işe giriştik, sevgili Pino ile
Yepyeni bir blog bu...ve bildiğiniz bloglara benzemiyor.

Yazılar yok, sadece çizgiler olacak.

Blogumuzun ismi "Çizgili Dünya"
Kısaca anlatmaya çalışayım.
Her pazartesi yepyeni bembeyaz bir sayfa ile başlayacak blog ve 1 hafta boyunca hepimiz eklemeler yapacağız birbirimizin çizimlerinin ardı ardına.
Artık içimizden ne geliyorsa...ya da ne yaşamışsak ya da neyi anlatmayı istiyorsak. Birimizin çizdiklerini takip ederek ama bağımsızca çizeceğiz.

Biz de bilmeyeceğiz bir gün sonra neler girecek kompozisyona.
Hep birlikte göreceğiz.

Çizgili bir dünya işte...Şimdilik üç çizer olarak başladık bu maceraya.

Bizleri  takip ederseniz çok mutlu olacağız bu kesin!...
Yorumlarınızla da misafirimiz olursanız harika olur.
Ya da istiyorsanız sadece uzaktan izleyin...Nasıl isterseniz öyle...ama biz çizmeye devam edeceğiz.

Çizgili dünya bugün başladı!

8 Yorum:

neslihan erzincan özgür on 9 Mart 2009 10:52 dedi ki...

süper bir fikir.başarılar dilerim.takipteyim:-)

Aydan Atlayan Kedi on 9 Mart 2009 11:12 dedi ki...

Az önce Çizgili Dünya'daydım. Harikasınız. :)

aysema on 9 Mart 2009 11:59 dedi ki...

Şimdi bakmaya gidiyorum...

guguk kuşu on 9 Mart 2009 12:11 dedi ki...

ne güzel olmuş. severek takip edeceğim.

Brajeshwari on 9 Mart 2009 12:17 dedi ki...

çok şekersiniz..

(Yanlız yorum kutunuzu bu formata çevirin istiyorum..Ohalinde yorum yollayamiyorum)

takipteyim..

beenmaya on 9 Mart 2009 12:48 dedi ki...

hemen bakmaya gidiyorum. hayırlı olsun :)))

Biraz on 9 Mart 2009 15:29 dedi ki...

Cok tesekkurler herkese: )

Bakalim her an her gun degisecek ve eklenecek cizimlerle interaktif bir yer olacak...mesela belki de su anda bile yeni bir seyler ekleniyordur o beyaz sayfaya:)...bilemem ki:)

---
Bu arada Brajeshwari;
nasil bu formata cevrilsin yani nasil olursa yazacaksin...cunku simdi baktim...opsiyonlar yok baska format icin belki de var ben mi goremedim? Nerden yapilmasi gerekiyor?

Brajeshwari on 10 Mart 2009 20:00 dedi ki...

pop-up kutucuğu ( bunun gibi)

ben mi beceremiyorum yada ilk ayarlarimda birsey mi yapmisim bilmiyorum ama..Çizgili dünyadaki yorum kutularına gitmiyor yorumum, deliriyorum.Bu tamamen benim ahmakligimda olabilir, tabi benim disimda baska ahmaklar da vardır diye rica ettim ben:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template