25 Mar 2009

Bir yaz akşamı


The Depots Are on Fire, Evanthia Reboutsika

Dönsen etrafında böyle başın dönene kadar...sonra tam düşecekken,
Hani tam sendellemişken, demek istiyorum.
Ve tutsam seni.
İnan kendime pay çıkarmak değildir amacım.
Ama çokça seni tutabilmektir.
Belki de birbirimize tutanabilmenin bir bahanesidir...bilmem ki.

Bu yaz,  bir akşam eteklerini döndüre döndüre dönsen.
Ve bu sefer de, benim başım dönse.
Başımı döndüren kokun mu olacaktır?
Yoksa yaz akşamının ılık esintisi mi?
Yoksa gözlerin mi?
Yoksa sen mi?

Hani tüm bunlardan etkilenip de sendellesem,
Ve hatta düşecek gibi olsam.
Bu sefer de sen tutar mısın beni?
Hani kendine pay çıkarmak için değil, hele kurtarmak için hiç değil.
Birbirimize tutunabilmenin bir bahanesi olur yine belki...bilmem ki.

8 Yorum:

Belgin on 25 Mart 2009 14:33 dedi ki...

Orada durma öyle,
Tut ellerimden,
Tutabilmek icin ellerimi,
Bahane aramaya gerek var mi:)?

beenmaya on 25 Mart 2009 14:37 dedi ki...

aşktan başımız dönsün yeter ki :)))

çok sıcak, içten ve güzeldi. görselede bayıldım...

Ateş Böceği on 25 Mart 2009 16:34 dedi ki...

Lakin şayet ama olmasın davranışlarında sade ve sadece ben olduğum için tut beni hani dödürürken düşünmeden hareket ederdin ya tıpkı onun gibi tutarkende aynı içtenlik olsun hareketlerinde :)

LÂL on 25 Mart 2009 16:45 dedi ki...

bahane aramasa ve tutuverse insan.. Tutunuverse.. Hesap yapmasa.. Daha güzel olmaz mı?
yanından geçerken, pat diye kapıverse elini.. elini uzatmasını beklemeden..

Nurgül on 25 Mart 2009 17:13 dedi ki...

sendelerken tutmasa da o anı yaşamaya değer :)

guguk kuşu on 25 Mart 2009 20:16 dedi ki...

hep merak etmişimdir o anda başı döndüren aşk mı, o yaz akşamının büyüsü ve ambiyansı mı, yoksa alkol mü diye? (ben öyle romantik şiirleri falan sevmem valla, bişey bulamadım sizin aşk aşk zincirine ekleyecek)

özii on 25 Mart 2009 22:31 dedi ki...

Bu tabloyu çok severim , Vincent Van Gogh'un Starry Night'ı
bir ara blogumda kullanmıştım . Nedense "dreamland" için çok uygun gelmişti.

Şiire gelince bahaneye gerek yok çok güzel :))

aysema on 26 Mart 2009 08:52 dedi ki...

"elimden tut yoksa düşeceğim
yoksa bir bir yıldızlar düşecek
eğer şairsem beni tanırsan
yağmurdan korktuğumu bilirsen
gözlerim aklına gelirse
elimden tut yoksa düşeceğim" (A.İlhan)

Bu arada mimlendiniz efendim. Hiçbir zaman çok geç değildir...

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template