23 Nis 2011

YGS'de şifre şeysi oldu mu?



YGS'de şifre şeysi oldu mu?
Bunun cevabını almak için seçeneklere bizzat sorduk.

Hakkaten arkadaşlar oldu mu öyle bi şey?


Sırayla başlayalım evet A ne diyon?


A: Valla bir takım haytalıklarım, yaramazlıklarım olmuştur ama öyle şifre mifre işine bulaşmadım ben. Zaten alfabeyi say desen bir kendimi bilirim o kadar.


B: Beni hiç bulaştırmayın valla bir yandaki bir sondaki iki çıkar üç böl filan hiç işim olmaz.


C: Ha? Ney? Şifre mi? Ne ki o? Susadım ben var mı soğuk bi şeyler?


D: Bilemem, yorum yok ben sıradan bir harfim bulandırmayın kafamı!


E: Var demem, yok da demem, yorum yapmasam daha iyi, ama yapabilirim de, belki de yaptım yorumu çoktan.


Çok teşekkürler, çok aydınlatıcı oldu. En azından ne olup olmadığını anladık.
Sağolun beyler dağılabilirsiniz. Ama hakkaten neden bayan seçenek yok ki aranızda?

Neyse olsun hadi bakalım iyi günleeeeer.

4 Yorum:

Vladimir on 24 Nisan 2011 01:58 dedi ki...

Erdedmli, kurallara uyani başkalarına saygı gösteren, uyumlu insanların bu ülkede düştüğü pozisyon şudur: Enayilik...

YGS de skandal üstüne skandal kopartacak rzaletler dizboyu.. Tınlayan yok. Gördüğünüz üzere çccuk avutmakla eş değer cevaplara kaldık.

Biraz on 24 Nisan 2011 09:11 dedi ki...

"aydin" insanlarin hala susmasi ve dogru durust fikir bile beyan etmemesi ise ayri bir soru isareti?!!

guguk kuşu on 24 Nisan 2011 12:52 dedi ki...

viladimirin sözünü yılın sözü olarak ödüllendirmek istiyorum. aynen öyle. bu insanların tüm rezaletlere susuşuna gelince....susan insanlara gelince...bu rezaletlerin sıklığı sanırım rezaletleri normal algılama yanılgısı oluşturdu toplumda..."aydın" keimesine gelince sanırım Türkiyede aydın insan olmak elinde bir kadeh, çene ucunda bir sakal, ağzında birkaç felsefik lakırdı ve olanı biteni lafta eleştirmekle özdeşleştirilmekte.

Biraz on 24 Nisan 2011 16:21 dedi ki...

>gugukkusu
Evet Vladimir dediklerinde hakli.

Aydin kelimesine tirnak icine almamin sebebi de senin anlattigin seylerden dolayidir. Her seyin lafta oldugu ve sacma bir alayci uslupla da birlestigi bir durum.

Ama illede fenotipik :) yapisi senin anlattigin gibi olmak zorunda degil, bir suru cesitleri var.
:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template