24 Kas 2008

Düşünceli olmak ne güzel şey!



Sizi sizden çok düşünen arkadaşlarınız var mıdır etrafınızda?
 
O kadar düşünürler ki...çok harika bir durumdur bu aslında.
İçinizde böyle sevgi tepecikleri, gölcükleri oluşur mutluluktan.
Hatta kalbinizin bir köşesinden diğer köşesine sımsıcak bir meltem eser.
Ruhunuz hafifler. Sizin hiç bir şeyi düşünmenize gerek yoktur.

Sizin yerinize düşünülmüş ve hatta karar bile verilmiştir.

Yapılmış olan planlara dahil edilmediğinizden bir şekilde haberiniz olduğunda öğrenirsiniz neden çağrılmadığınızı.

“Meşgulsun rahatsız etmek istemedik”
“Sevmezsin diye düşündüm”
“İstemezsin sandım”

...ve benzeri nedenler...

Bir sürü sevimli ve kalbinizi ısıtan düşünceli bahaneler sıralanır.

Hele ki bir kaç davete gitmemişseniz...o zaman çağrılma katsayınız artık iyice yerlerdedir.

Elbette anlaşılır bir sebep vardır planlara dahil edilmeyişinizde...İstenmemişsinizdir...ya da akla dahi gelmemiş de olabilirsiniz. Bunlar gayet normal şeyler.
Ama sizin yerinize karar verilmesi biraz tuhaftır sanki.

Keşke bir sorsaydınız ve belki onca yoğunluğuma rağmen sırf  bir nefes almak için bile olsa da... “tamam ulen geliyom...!” diyecek ve gelecektim oysa.
Ama benim yerime  düşünüldüğünden buna gerek kalmamıştır. Ohh ne rahattır...karar vermemiz gereken bir şey daha listeden çıkmış, yük hafiflemiştir (!)

İşte bu yüzden sizi sizden çok düşünen arkadaşlarınızın olması güzeldir...ama onların farkında olmak ise daha güzeldir.

6 Yorum:

beenmaya on 24 Kasım 2008 12:40 dedi ki...

:)) vallaha diyecek bişi bulamadım...

Aydan Atlayan Kedi on 24 Kasım 2008 16:18 dedi ki...

Bu tamamen insanların birbirlerini çok iyi tanıdıklarını sanmalarından kaynaklanıyor bence. Halbuki ruh hali bir kaç dakika içinde değişebilen bir tür olan insanı tamamen tanıyor olma olasığımız var mıdır?

Merve Y. on 24 Kasım 2008 16:28 dedi ki...

haklısın farklarına varmak daha güzeldir=)

rebelon on 24 Kasım 2008 21:34 dedi ki...

resmen unutuyosun bi de utanmadan gelmezsin diye düşündük diyosun.olacak iş mi.üzülme dostum bi gün parti yaparsan ilk seni çağıracam:))

Biraz on 24 Kasım 2008 22:17 dedi ki...

>beenmaya
ben bulunca hemen yaziim dedim:)

>aydan atlayan kedi
Bence pek ondan degil diyecegim.

>Merve(mj*)
o zaman mesafemizi biliyoruz...iyi oluyor.

>rebelon
tamamdir:)

7.oda on 24 Nisan 2009 15:04 dedi ki...

"aaaa seni unuttummm yahu ben" diyememektir bu gibi şeylerin sebebi genelde.. :)
çok açık sözlü ve dürüstüzdür ya hani :)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template