8 Oca 2009

Gece hızlı öldürür-3



("Fall into place", Apartment)

Gece’nin meslek aşkı benim ona olan aşkımdan daha büyüktü ve bu yüzden işini çok ciddiye alarak yapıyordu. Bazen olay yeri ile ilgili açıklamaları yaparken en can alıcı soruları soran muhabir elbette Gece oluyordu.
Ben hep o sorsun istiyordum.
Çok fena ayrımcılık yapıyordum.
Bir sürü muhabir arasında eğer o soru sormuşsa tereddütsüz onun sorusunu cevaplıyordum…hem de en kazık soru onunki olmasına rağmen.

İlerleyen zamanda laboratuvarımda çalışırken ondan e-posta gelmiyordu ama ben bir şey sorarsam hemen cevaplıyordu…
Ben de…hiç gereği yokken olay yeri hakkında düşündüğüm varsayımları onunla paylaşıyordum…çok hatalı şeylerdi yaptığım. Acaba
ilgisini mi çekmekti amacım?

Ama aşık olduğunuzda ilgiyi çekmek için ne gerekirse yapıldığından…bunlar da aşık olmanın yan etkileriydi.

Zehirli Prens bu yaptıklarıma çok kızıyor olsa da bir noktadan sonra çaresiz olduğunu biliyordu. Tıpkı benim çaresizliğim gibi.

Gece ile ilk yemeğe çıkışımızdaki absürdlükler…aşkımızın da nasıl bir yol alacağının göstergesiydi.

O daha önce sözünü ettiğim gölgeler ile de o akşamın ardından tanışacaktım.

Devam edecek...

2 Yorum:

LÂL on 8 Ocak 2009 16:30 dedi ki...

yine tadını damağımızda bırakmışsınız ...

Biraz on 8 Ocak 2009 18:08 dedi ki...

yok yok inanin uzatmak icin yapmiyorum
dogal olmali her sey diye dusunuyorum.

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template