12 Şub 2009

Aşığım ve güllerim elimde!



("This is not a love song", Nouvelle Vague)

Bugünü nasıl bekledim bilemezsiniz.
Şubat ayına girdiğimizden beri bugünün planlarını yapıyorum.

O gün gelsin...var ya!

Sabah dükkana gitmeden hemen çiçekçiye gideceğim.
Sonra kırmızı güllerimi alacağım...tek sayı olmasına özen göstereceğim...her ne kadar “1” de tek sayı olsa da çok ucuz görünmek istemem...3 adet alacağım. Bol bol olsun...di mi ama?
(üç adet iyidir hesaplıca...gördüğünüz gibi ucuz da görünmüyorum.)


Restoranda henüz yerimizi ayırtmadım, umarım geç kalmış olmam.
Allahım çok heyecanlıyım.
Kampüste heyecandan bir oraya bir buraya koşmasam bari.
Ofisine gidip çotank diye vereceğim gülleri. Sonra da beraber koşarız bahcede...Bu arada neden sürekli koşuyoruz tam bilemiyorum.

Gelsin artık şu 14 Şubat!...

Şaka...şaka yapıyom!
Bu tip robotlardan epey olacak. Yol boyunca da göreceğim biliyorum.
Ellerinde gül/güller filan.
Tamam canım bir şey demiyorum...herkes gönlünden geçeni yapsın.
Ama komiğime gidiyor işte.

Şimdi akşamına da yemeğe filan çıkılır.
Orada ki durumda komik...her masada benzer davranış ve hareketlerde bulunan bir sürü robot...aman pardon abiler ablalar diyecektim.

Görüntüyü bir getirin gözlerinizin önüne, komik bence. Bakıyorsunuz sizin gibi çiftler var her masada. Aşıklar (!) için dekore edilmiş o akşam restoran. Özel ve sadece o geceye has yemekler...
Ama oraya her gelen o özeli tadıyor...toplu özel olma durumu.

Tamamıyla size ve sevdiğinize ait özel bir durumu niye sanki toplu taşıma aracına binmiş gibi aynı anda herkesle beraber kutlayasınız ki?
Toplu taşıma aracındaki herkes ile aynı duraklardan geçmek ve beklemek filan...sanki böyle bir durum.

Ya da toplu sünnet düğünü...toplu evlenme törenleri. 

İmkanınız varsa ki sevgi işlerinde her zaman bu mümkün...kendinize özel bir zamanda kutlayın...ya da her gün kutlayın. 
Bilmem belki bazılarına bu yazdıklarım tuhaf gelebilir ama düşüncem bu.

Kutlanmasına karşı değilim ama  bu şekilde toplu taşıma aracına biner gibi kutlanmasını sevmiyorum. Sevgilinize güzel bir yemek yapın mesela...sadece siz ve o...yemek yapamıyorsanız...sandviç yapın o da olur ama ikinize özel olsun.

Ha bu arada konuyu dağıtmadan, sevgililer günü ile ilgili önemli bir duyuru yapayım.


Şimdi kimse üzülmesin eğer bugünü kutlamayı unutacaksanız (!)


Çünkü bildiğiniz gibi(!) "15 Şubat", sevgililer gününü unutan sevgililerin günü.

21 Yorum:

öykü on 13 Şubat 2009 07:47 dedi ki...

:)))

Bısey dıycem BİRAZ
Bızler bıraz daha boyle ( ben de Mevgılıler gunuınde yazmıstım) sevgılıler gunu ıcın bu tarz yazarsak:))
Emınım sevgılıler gununu kutlamak ısteyen kımse kalmıyck..
O tarıhı sorgulama yapılacak ıclerınde ve Allahım ya bız napıyoruz..yok artık sevgılıler mevgılıler gününe donusecek bu gun veeeee..
seven ıcın hergun sevgılıler gunu olacak:)

foodbynil on 13 Şubat 2009 10:02 dedi ki...

Yavrum ilk başta anaaam 'sende mi brütüs' dedim soraaaacıma anladım meğersem dalga geçiyormuş.Bana tuhaf geliyor şimdi o gün herkesin kimle olduğunu anlıyor benim sevgilim olsa (burdan sok bok atmaya başlayabilirim)vallahi ogün buluşsam bile hani denk düşse yanyana bile yürümem :)

guguk kuşu on 13 Şubat 2009 10:31 dedi ki...

Yapmayın yaaa. Böyle günler evet özellikle günlük hayatta sevgisini göstermede yetersiz ve beceriksiz olanlar, uyduruk aşklarını dünyaya pöykürüp kasıntı kasıntı gezmek, ayyy şekerim baaak benimki tek taş aldıııı, ya senin kiii? demek isteyenler için lazım. Naapar sonra onlar. Düşünsenize bu günden belki günler haftalar önce: yaaa bi sevgilimde yok, ne mok yiycem ben şimdi, şu karşiki gıcık yine bana hava atacak, acaba kendime bi hediye alıp onu mu göstersem diye planlar yapanlar varmıdır?
Nitelikli beraberlikler dileklerimle bu gününüzü kutluyorum.

Seyyah on 13 Şubat 2009 10:31 dedi ki...

Özel günlere karşı değilim, kutlamayıda severim ama özel ise özel olmalı..sevgililer günü, anneler günü, babalar günü, öğretmenler günü...uzayıp gidiyor liste.. koca bir yıl sevdiklerine kırıntılar ile idare etmek zorunda bırakanların bir gün ve o gün ziyafet sofrasına oturması gibi görüyorum. bir nevi günah çıkarma..

elbette bu herkesin böyle olduğu anlamına gelmiyor. ama benim gözlemlediğim çoğunluk böyle...

özii on 13 Şubat 2009 11:07 dedi ki...

Söylediklerine kesinlikle katılıyor ve elinde gülle gezenlere ıyyk bile diyorum.
Birde onu şeffaf naylona koyarlar estetik açıdan daha iyi dursun !! diye .

Ne o öle hediyeler , bir de herşey kırmızı , yok yok bana da çok ters daha fazla konuşmayayım. Kızmasınlar bana da .

beenmaya on 13 Şubat 2009 12:42 dedi ki...

efenim mimlendiniz bilginize ama sakın ha mimi yazmayı unutmayasın :))

http://beenmaya.blogspot.com/2009/02/kucuk-arimaya.html

aysema on 13 Şubat 2009 14:30 dedi ki...

Gerçek sevgiyi yakalamak bir ödül değil mi? Dileğim herkesin sevdikleriyle tüm günleri özel ve güzel geçsin...

blogcubur on 13 Şubat 2009 16:10 dedi ki...

Şaka şaka kısmına kadar hayretler içinde okudum;ama inan bekliyordum o şaka kısmını:)Herşey güzel hoşta evet abartılıyor,abartılmazsa cılkı çıkmazsa karşı değilim;ama Valentin olmasa ne yapacaktı bu insanlar merak etmekteyim.Neyse az kaldı kutlayan kutlasın da bitsin artık ya deliye her gün bayram e seven de azçok delidir zaten:)

ıvır zıvır on 13 Şubat 2009 16:30 dedi ki...

mesela bu gün özel olunca bekentilerde yükseliyor ..aslında sakıncalı ..normal günde yapacağın kaliteli bir yaklaşım ..bu günde yapınca ...''aaa bu kadarcık mı'' piskolojisi sarıyor insanları... yani normal günde bak hayatım sana çiçek aldım diyosun..sevince boğuluyo... o gün gelince ...çiçeğe bakıp insan şunun arasına bir iki tane papatya attırır diyo :S!
vel hasıl beklenti- ilişki seyir dengesi... gibi hassas ayarları bozan bişi...
ve aynen dediğiniz gibi ne o öyle belediye otobüsü gibi...
yada şey gbii... :)
askerde vardı ya.... emirrr
...
selam verilecek...ver
şınav çekilecek çek...
..
bu da öyle oluyo...
sevgililer günü kutlanacak kutla :)

Biraz on 13 Şubat 2009 17:48 dedi ki...

>öykü
seven icin zaten sevgililer gunu ama ozelinde kutlayanlar icin de bisey demiyorum.:)

>perikizi
yok yok bu tur ve diger tur gelenek goreneklere biraz karsiyim...sekilcilik gibi geliyor.
:)

>guguk kusu
belki de onlar yuzunden onlar gibi ayni kefedeolmamak icin cikintilik yapiyom boyle bilmem ki...:)

>Nily
bende genel olarak karsi diilim ama bu sekilde fazla ticari ve gosterise donusmesinin saglikli oldugunu hic dusunmuyorum.

>ozii
kirmizi da guzel hediye almak ta vermek te ama bu sekilde sekilcilik olmasa daha iyi:)

>beenmaya
tesekkurler beenmaya...her nekadar mim seyi zor da gelse bana..ozellikle bu konu hic zor gelmeyecek cunku cok sevdigim bir zaman diliminin konusu...cok tesekkurler...zevkle yazacagim.

>aysema
Haklisin gercek sevgiyi bulunca da kaybetmemek lazim...bilincinde olmak yani...

>blogcubur
saka tabii ki hatta eger yapabilirsem yarina guzel bir karikatur (bence guzel yani) konusu var belki bu aksam cizerim...yayinlarim yarina...

>ivir zivir
haklisin beklentiler yukseliyor ya iyice sacma sapan bir hal aliyor sanki yarisa girmisiz gibi oluyor...

Biraz on 13 Şubat 2009 17:50 dedi ki...

>öykü
Eksik yazmisim.
seven icin her gun sevgililer gunu demek istetiydim ilk cevabimda...simdi okuyunca yazdigimi duzeltmem gerekti de:)

Brajeshwari on 13 Şubat 2009 22:20 dedi ki...

15 Şubat için başka isimlerde takılıyor..

Sevgililer günü, babalar günü, anneler günü gerçekten bir anlamsız geliyor banada.. en güzel gün 23 Nisan:)

Evren on 13 Şubat 2009 22:59 dedi ki...

ben de sevgililer günü özel serzenişi yaptım kendi adıma, gıcık oluyorum özelimin genel olarak kutlanmasına... size ne kardeşim 14 ünde kutlarım 15 inde 16 sında sevgili benim değil mi günü de kutlarım geceyi de haftaiçini de haftasonu da... hem kırmızı olması şart mı mor olsun mesela...

Biraz on 14 Şubat 2009 02:23 dedi ki...

>Brajeshwari
Mesela baska ne isimler takiliyor merak ettim simdi.

>Evren
Aynen katiliyorum dediklerine Evren.

Bu arada projemize blogundan link vererek duyurmamiza yardim ettigin icin ise ayrica tesekkur ederim.

Evren on 14 Şubat 2009 10:41 dedi ki...

geç bile kaldım aslında nasıl yapsam derken başka bir blogda gördüğüm yöntem içime sindi... teşekkürlerin büyüğe sana... başımızda değil diye duyarsız kalmak mümkün olsa biz olmazdık di mi:)

sufi on 16 Şubat 2009 00:08 dedi ki...

"Toplu sünnet düğünü"=TSD ve SG leriniz kutlu olsun.Analar babalar çocuklar günleriniz ve patateslerin keşfedilmesi günü kutlu olsun.

Biraz on 16 Şubat 2009 15:32 dedi ki...

>sufi
tum gunler kutlu olsun:)

Adsız dedi ki...

Uzun zaman oldu gelmiyeli. BİRAZ bakındım.

Sevgiyi bir güne sığdıracak kadar piyasa yapanlar arasında olmamana sevindim.

Başta BİRAZ ürktüm! Sıradanlığı yerdiğin satırları okurken ise boşuna buralara gelmediğime sevindim.

Kendi beyin ırkımdan birilerini görmek beni mutlu ediyor nedense.

Benden sana bir demet papatya.

Biraz on 22 Şubat 2009 07:01 dedi ki...

>saba
Papatyalar icin cok tesekkurler:)
Siradanliga dayaniksiz olanlara gore degil sevgililer gunu...bizlere gore degil...sevdin mi her gun oyle ki!
di mi ama?

film izle on 5 Temmuz 2009 13:00 dedi ki...

Film izLe
Film izLe


http://www.zirzir.net
http://www.vizyonfilmizle.net

Online Sinema on 5 Temmuz 2009 13:00 dedi ki...

Film izLe
Film izLe


http://www.zirzir.net
http://www.vizyonfilmizle.net

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template