5 Şub 2009

eksi 16


Evet yine hava durumu gibi bir yazı yazıyorum.  
Acaip soğuk bir hava...vardı bu akşam yine.
Dersten çıktım hızlıca yürüdüm...bir an önce soğuk havanın işkencesi üzerimde bitsin diye.

Bu arada akşam dersinde öğrencileri yine güldürdüm...keyfim de yerindeydi. Ben eğlendim onlar da eğlendi. Komik olmak ve gülünç olmak ince bir çizgi gibi. 
Komik ve "cool" olabilirsiniz. Ya da komik olmaya çalışırken gülünç olursunuz...

Zaten komik olmaya çalışmaya başlamışsanız...çoktan gülünç olmuş ve rezil de oluyorsunuz demektir.
Ama bu konuda alçak gönüllülük yapmayacağım...iyi güldürürüm...gülünç olmadan.
Tabii ben de gülerim...etrafımdakiler de.
Zaten dersleri, çoğu zaman stand-up show gibi görmüşümdür. Başka türlü eğlenceye nasıl dönüştürebilirsiniz ki...bayık geçme potansiyeli yüksek dersleri.

Aslında anlatmak istediğim komiklik ya da dersler filan değildi...
Konuyu saptırdım bir anda.
Akşam ders bitti...ve tarihimin en hızlı en tempolu yürüyüşünü yaptım...metro durağına doğru. O kadar hızlı yürümemin en büyük sebebi havanın yine çok soğuk olmasıydı. Eksi 16 derece hissedilen ısıydı...yoksa soğukluk mu demeli...?

Ben böyle daha da fazla neremi kapatabilirim ki diye düşünürken...ve de titrerken...şu resmini çizdiğim adam benzeri bir eleman karşıdan geliyordu yanında arkadaşıyla sallana sallana yürüyerek ve gevrek gevrek gülerek...
Uçan tekme atasım geldi...her türlü ince küfürü sallayasım geldi... 
"Ne alıp veremediğin var? "diye soracak olursanız...
Adam şort giymiş yahu...şort! Eksi 16 derecede ve sert esen rüzgarda.
Yanımdan geçerken "Ohaaa bee!" demeden edemedim...evet evet yüksek sesle!

Eve gelince de hemen çizdim...çizmeden olmazdı...yazmadan da olmazdı.


13 Yorum:

beenmaya on 5 Şubat 2009 09:36 dedi ki...

peki adamın sana bir cevabı olmadı mı. hani yüksek sesle demişsin ya merak ettim :))

guguk kuşu on 5 Şubat 2009 09:56 dedi ki...

Hakkaten çizdiğin kadar komik bir herifmiydi, yoksa gıcık olunca onu böyle daha bir komik çizdin? _16 vayyy, baya soğuk. Sana burdan ılık Türkiye hayalleri yolluyorum.

ıvır zıvır on 5 Şubat 2009 11:07 dedi ki...

:)... burda da bi abla gördüm böyle.... yav soğukdan neremiz daha çok üşüyor diye oramıza buramıza bakınırken.... aaa oda ne? ablanın biri sallana sallana geliyor... böle mini sayılacak bir etek falan...:) hani böyle hafif meşreplerden değil ha... belli ki işten çıkmış geliyo ...takım giyimmiş ama hani yazın giylmesi gereken bi takım daha ziyade.. bakınca bile üşüdük ..yuh diyip geçtik :)

öykü on 5 Şubat 2009 11:27 dedi ki...

Haftasonları kosuya gıdıyorum sahıle ..
kısın ortasındayız yerı gelıyor -5 ler yasanıyor..Bırısı var sureklı sort tısort kosuyor:))
onu gorunce üşüyorum.

Aydan Atlayan Kedi on 5 Şubat 2009 14:03 dedi ki...

-16 ve şort? O adamı tanımak isterdim. Çok ilginç biri olmalı :)

özii on 6 Şubat 2009 01:44 dedi ki...

ayy çok güldüm yaa.. uçan tekme ve ince küfürler demek...
Doğuda(Van) görev yaparken ,böyle bir havada kat kat giyinip , her bir şeyi sarınıp okula öyle giderdik. Öğrencilerim de , hiç abartmıyorum ama bildiğimiz beyaz gömlekle gelirdi. Üzerinde hiç bir şey olmadan .
"Üşümüyor musunuz ? "sorusuna da : " Yok hocam , hava az serindirrr " diye cevap verirlerdi.
Sizin bu şortlu da böyle biri galiba , az serin havada şort normal yaniii :)))

Biraz on 6 Şubat 2009 04:52 dedi ki...

>beenmaya
adamin cevabi olmadi cunku dusun simdi yanindan hizlica heryeri kapali biri geciyor ve kendi dilinde Ohaa bee diyor...kesin o hizla benim soylediklerimi su sekilde anlamistir..."Ohhaeaeaeszs beeai" yani anlam veremez:)

Biraz on 6 Şubat 2009 04:54 dedi ki...

>guguk kuşu
Cizdigim gibi kizil sacli ve aval aval siritan sallana sallana yuruyen bir elemandi...Bu sene burasi hakikaten cok soguk...gecen senelerde boyle diildi.

Biraz on 6 Şubat 2009 04:56 dedi ki...

>ıvır zıvır
Burada oyle ablalar da var ozellikle cuma ve cumartesi aksamlari oldukca guzel giyinip davetlere gidiyorlar filan...yollarda kisa etekleri ve ince coraplari ile nasil dayaniyorlar hic bilemiyorum...kadinsal bir guc olmali:)

Biraz on 6 Şubat 2009 04:57 dedi ki...

>öykü
Ben de bu elemani gorunce hakikaten cok usudum...yani kisa mesafe icin birl yurumus olsa...yine de cok abarti diyecegim...

Biraz on 6 Şubat 2009 04:57 dedi ki...

>Aydan Atlayan Kedi
Yok yok hic tanimak istemezdin...cok odunsu bir abiydi bence!

Biraz on 6 Şubat 2009 04:59 dedi ki...

>özii
Ama hakkaten ozii aynen oyle hissettim yani...bu sogukta deli misin be abiocim dedim icimden tabii...ucan tekme de cabasi.:)

Ama sunu da itiraf etmem gerekiyor 0 derece filan bana oyle eskisi gibi soguk gelmiyor hakikaten.

Unknown on 20 Mart 2009 17:20 dedi ki...

kesin turistir o.avrupa ülkeleri sürekli yağışlı ve soğuk olduğu için adamlar üşümüyorlar işte alışmışlar... geçenlerde beyoğlunda dolaşırken aynısı banada oldu.2 bayan turist incecik pantolon ve ayaklarındaki sandalet tarzı ayakkabılarıyla beni daha da üşüttüler...

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template