19 Mar 2009

Teşekkür şeysi


Sabah pek bir erken kalkıyorum...ama şimdilerde daha da erken. Birden fazla işi aynı anda yaparken epey koşturmacalı geçiyor zamanım. Fakat akşamların gelişini iple çekiyorum dersem yalan olmaz. Akşamları eve gelip de şöyle ayaklarımı uzatıp hiç bir şey yapmadığım bir gece yok gibi. Hiç bir şey yapmamayı özlemiyorum. Ama mecburiyetlerden dolayı bir şey yapmamayı özlüyorum. Akşamları iple çekmemin bir nedeni ise Çizgili Dünya!...

Hakikaten de aynen öyle.
Sevgili Pino ile kurduğumuz bu çizgilerin dünyası benim için bir terapi gibi. Günün stresinden kaçıp kurtulma yeri. Özgürce çizmek, editörlerin, patronların olmadığı ve sınırların olmadığı bir yerde çizebilmek harika. Ama bir de benim özellikle hoşuma giden ise ziyaretçilerin sevimli ve sıcak yorumları...aslında sıcak katılımları demek lazım. Doğrusunu isterseniz ben bir de ziyaretçi sayılarına da bakmadan edemiyorum...Hani merak ediyorum ilgi nasıl acaba diye? İlgi gittikçe büyüyor...ilk günden beri.

Aslında galiba ben bu yazı vesilesiyle teşekkür etmek de istedim.
Sevgili Pino’ya içten ve heyecanlı ortaklığından dolayı.
Ve bizi takip edenlere de teşekkür etmek istedim...cesaret verici ve katılımcı yorumlarınızdan dolayı.

10 Yorum:

özii on 19 Mart 2009 09:48 dedi ki...

Bişey değil şeysi ,
Çünkü sizleri takip etmek çok keyifliiii...Seviyorum dünyanızı her gün küçük küçük ayrıntılar ne hoş...

guguk kuşu on 19 Mart 2009 09:49 dedi ki...

asıl biz teşekkür ederiz, güzel gönül dünyalarınızı bize açtığınız için.

pinomino on 19 Mart 2009 09:52 dedi ki...

Nasil sasirdim sabah sabah okuyunca bu guzel yaziyi:))) Cok tesekkur ederimmm..
Aynı hislerle çiziyorum bende gercekten..
Her hafta bir dunya yaratip onun icinde oyun oynamak cooook eglencelii:))
Bende sana cook tesekkur ederim Biraz, bu fikri hayata gecirdigin icin..
not: ayrica izleyicilerimize de tek tek cok tesekkur ederim buradan:))

beenmaya on 19 Mart 2009 10:08 dedi ki...

asıl biz teşekkür ederiz kelimelerden çizgilere uzanan paylaşımlarınız için sizlere...seviyoruz sizi hem kelimeleriniz hem de çizgilerinizle :)))

Aydan Atlayan Kedi on 19 Mart 2009 10:17 dedi ki...

Harikasınız bence. Pino da sen de... İyi ki varsınız ve iyi ki çizerek gözlerimizi şenlendiriyorsunuz...

Belgin on 19 Mart 2009 11:04 dedi ki...

Biraz`cim, Pin´cum asil biz size tesekkür ederiz, her sabah bir gülümseme hediye ettiginiz icin bize:)

Biraz on 19 Mart 2009 13:35 dedi ki...

>ozii
kucuk aytintilar di mi? ben de seviyorum.

>guguk kusu
:)tesekkurler:)

>Pino
Yok yok senin de heyecanin olmasa hayatta olmazdi bu proje!!
:)

>beenmaya
cesaret verici...cok tesekkurler :)

>Aydan Atlayan Kedi
:)) tesekkur ederiz:)

>Belgin
Bize eglenceli geliyor size de geliyorsa Harika!!!:)

Yeşim Özdemir on 19 Mart 2009 13:51 dedi ki...

"Yazmanın Gücü" der dururlar ya; bazen iki çizgiyle binlerce kelimeye bedeldir anlattıkların. O yüzden de sende çifte güç var oluyor bu durumda:) Harikasınız... Sizinle gurur duyuyorum...

Biraz on 19 Mart 2009 15:42 dedi ki...

>Yesim
Guven ve cesaret verici yorumun icin cok tesekkurler:)

Belgin on 19 Mart 2009 16:29 dedi ki...

Cok sekersiniz,, cok tatlisiniz:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template