20 Nis 2009

Şeker Hayatlar-Pazar Günü Sonuçları


Öncelikle değerli katkılarınız için çok teşekkür ederim.

gereksiz yazar, 
Yeşim Özdemir,  
öykü
guguk kuşu,  
Belgin
özii, 
Abi 

Bence eğlenceli bir aktivite oldu.
Umarım sizin için de öyle olmuştur.
İlk haftanın konuşma balonlarında Yeşim'in önerisi olanı kullandım.
Aslında hepsi pek bir komikti.
Ama bir tanesi ancak o kareye sığacaktı.
Tekrar zamanınızı verdiğiniz ve paylaşımınız için teşekkür ederim.

Sevgili Yeşim, ortak bir çalışma olduğundan...senin de site adresini karikatürün son haline ekledim.



10 Yorum:

öykü on 20 Nisan 2009 07:45 dedi ki...

Gunaydın Biraz
Gercekten guzel olmus:)

Biraz on 20 Nisan 2009 07:58 dedi ki...

Gunaydin Oyku,
tesekkurler:)

Belgin on 20 Nisan 2009 08:31 dedi ki...

Bu sekerler cok sekerler:))

Nurgül on 20 Nisan 2009 10:08 dedi ki...

geç kaldım yeni gördüm tüh...
Yeşim'in ellerine sağlık, komik olmuşş :)

beenmaya on 20 Nisan 2009 10:55 dedi ki...

o zaman emeği geçen herkesin ellerine, yüreğine sağlık diyelim :))

özii on 20 Nisan 2009 11:28 dedi ki...

Fırsat almak bile çok keyifliydi.Teşekkürler...

Yeşim Özdemir on 20 Nisan 2009 12:42 dedi ki...

Hayatımda bir ilki sayende yaşamış oldum; çok sağol:) Bir karikatüre konuşma balonu yazmak zevkli ama zor bir şeymiş. En kısa şekilde anlatmak istediğini verebilmek için hayli düşünmek gerekiyor.

Bütün arkadaşların da katılımıyla çok keyifli bir üretim oldu. Hepimizin ellerine sağlık. Haa bu arada ortak karikatürümüzü kopyalayıp sitemde yayınlamak isterim eğer senin de iznin olursa...

Sana eğlenceli bir hafta diliyorum. Sevgilerimle...

Biraz on 20 Nisan 2009 14:33 dedi ki...

>Chou-chounur
Pazara yine olacak...o zamankine mutlaka denemelisin.

>beenmya
kesinlikle:)

>ozii
Saolasin Ozii...katildigin icin.

>Belgin
bence de :)

Biraz on 20 Nisan 2009 14:34 dedi ki...

Sevgili Yesim, ne demek elbette kullanabilirsin.

Ben cizdim sen yazdin...

O yuzden burada nasil duruyorsa senin sitende de ayni sekilde durabilir elbette.

Yeşim Özdemir on 20 Nisan 2009 15:58 dedi ki...

Anlaştık;)Hemen güzel bir yer bulayım ona:) Tekrar sevgiler...

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template