19 Nis 2009

Bu seferki şeker hayatları siz konuşturun!



Pazar günleri Şeker Hayatları siz konuşturun.
Ben de kendime göre daha doğrusu en beğendiğime göre yorumlarınızdan seçmeyi istiyorum.
Kimse bir şey yazmazsa...o zaman ben zaten yazarım.

Ama burada amaç ve  önemli olan, sizin katılımınızdır.
Ben hep çiziyor ve seslendiriyorum ki!


Yorumlarınızda seslendirmelerinizi
1-
2-
şeklinde yaparak numaralı yerleri nasıl konuşturacağınızı belirlemiş olacaksınız. Ne kadar isterseniz o kadar yazın....çok uzun olmaması elbette daha iyi olacaktır...yer kısıtlı çizimde.

Pazar akşamı saat 23:59 da biter.
Pazartesi de...sabahtan seslisi sizin isminizle yayınlanır. 
İlgilenirseniz hemen yazın.


11 Yorum:

cem on 19 Nisan 2009 02:53 dedi ki...

1. Hepinizi toplasak bir ben etmezsiniz..

2. hadi ordan, birimiz fazla bile geliriz..

çok mu iğrenç oldu...:)

Yeşim Özdemir on 19 Nisan 2009 08:04 dedi ki...

1- Şimdi son bir kez tekrar edelim. Yağmur yağarsa ne yapacakmışsınız?

2- Saçak altına saklanacakmışııııızzz!

öykü on 19 Nisan 2009 08:45 dedi ki...

1-Napmiycesss ??
işte böyle ses cıkarmadan usluca duruces.

2-eridik gittik abi ya sus konusma uslu dur diye diye

guguk kuşu on 19 Nisan 2009 11:29 dedi ki...

1-takılın peşime,demli bir çayda nasıl erinir size göstereyim.
2-yaşasın ilk deneyimimiz.

Belgin on 19 Nisan 2009 11:53 dedi ki...

1) Haydi bakayim, siraya girin!!
2) Cay`liga mi, Kahveye mi gidiyoruz hocam?

özii on 19 Nisan 2009 11:53 dedi ki...

1-Herkes görev yerlerine :
Ben kahveye gidiyorum.Sizler de...
2- kurabiyeyeeeee......

Belgin on 19 Nisan 2009 14:59 dedi ki...

1.) Çocuklar anneniz nerde?
2.) Babacım, çaycının çırağı kaçırdı annemizi

Birazcım bu da benim cadılardan:)

özii on 19 Nisan 2009 15:58 dedi ki...

1- Çabuk buraya gelin taneciklerim!
2- Olmaz kendi şekerinle idare et , biz artık özgürüzzz...

guguk kuşu on 19 Nisan 2009 20:29 dedi ki...

1-bugünkü dersimiz limonatada erimek
2-çok heyecanlıyım, il deneyimim de

ABİ on 19 Nisan 2009 20:56 dedi ki...

1- bizi % 47 oranında çaya katarlarsa ne olur?
2- belki daha yavaş eririz. ama eririz...

ya da

1- adım Bay Kal. Beni çaya atsanız bile erimeden kalırım.
2- abi, bi zittir get ya. senin gerçek şeker olduğundan bile uyuzus zaten.

Biraz on 20 Nisan 2009 07:08 dedi ki...

Sevgili Arkadaslar,
Cok tesekkur ederim katiliminiz icin.
Boylelikle daha bir interaktif ve de eglenceli bir hale geldi seker hayatlar.

Zamaninizi ayirdiginiz ve katkilarinizi yaptiginiz tekrar tesekkurler.
Sevgi ve selamlarimla.

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template