9 Ara 2010

Biocomicals


Hayattan ve Masalların tanıtım kısmında da (link burada), yazmıştım.
Önce çizerdim sonra blog yazmaya başladım diye.
Şimdi ise o çizimleri blog ortamına taşıdım.
Yok burada yaptığım çizimlerden bahsetmiyorum.

Bunlar uzun zamandan beri bilim ve tıp üzerine yaptığım karikatürler. İsmini Biocomicals koymuştum.
En baştan beri bu sınıfa giren çizimlerimin dilini İngilizce yazdığım için hep öyle devam etti.
Amacım da daha çok kişiye ulaşabilmek için artık bilim dünyasında ortak dil olmuş olan İngilizce ile yapmaktı.

Çizimleri yapmak zor değil. Ama zor olan şey ise bu çalışmayı yayabilmek etrafa.
Sizler de etrafınızdakilere yayabilir, duyurabilirseniz çok memnun olurum.

Elbette nasıl isterseniz öyle.
Ben sadece gözümün nuru, elimin emeği olan bir projeyi duyurmayı istedim burada doğal olarak.
Hatta çekinmeyin izleyicilerin arasına katılın siz de...:) 

Biocomicals blogunun linki de burada,
http://biocomicals.blogspot.com/

9 Yorum:

beenmaya on 9 Aralık 2010 09:20 dedi ki...

elimizden geleni yapalım o halde. tabi önce biz ziyaret ederek, sayfayı izleyerek başlayalım öyle değil mi :)))

özii on 9 Aralık 2010 14:39 dedi ki...

İzlemeye aldım , en kısa sürede duyuruya da başlayacağım .

Biocomicals 'ı çok beğendim . Böyle çizim sayfalarını gördükçe kendime daha çok kızıyorum.

Var aslında bişiler ama öldürüyorum o yeteneği de... İçim gidiyor gerçekten ...

Tebrik ederim tekrarr ve bil ki takiptesin :)))

Biraz on 9 Aralık 2010 19:29 dedi ki...

>beenmaya
Tabii ya iyi olur, sevinirim

...gun icinde onca gereksiz seye tikliyoruz bari el emegi goz nuru olan seylerin de hakkini verelim...:)

Biraz on 9 Aralık 2010 19:30 dedi ki...

>Ozii
Tesekkurler Ozii, hic erteleme hayat geciyor ve de gidiyor hem de lineer bir sekilde:)) onceki yaziya atif yaptim da:)

özii on 9 Aralık 2010 21:53 dedi ki...

Farkettim :))

Ebru on 13 Aralık 2010 19:20 dedi ki...

Aynen ben de izlemeye aldım eve gider gitmez iyice bi gezineyim:)

Biraz on 14 Aralık 2010 03:48 dedi ki...

>Nehir Ida

Harika!
:)

Yazmak Keyiftir on 16 Aralık 2010 01:13 dedi ki...

Sevgili Biraz..
Ben buraya da bir yorum bırakmıştım ama bugün geldiğimde yok..
Blogger bunu yapıyor, biliyorum çünkü bende de oldu bir kaç defa. Öteki tarafa izleyici oldum ama burdaki yorum pıt.. olmuş. Neyse..
Ben senin çizgilerini seviyorum bunlarda çok şirinler. Ben de telefonla görüştüğüm blogger arkadaşlara bahsediyorum. Şekerlerde güzeldi bunlarda çok şekerler.
Umarım hakettikleri saygı ve sevgiyi görürler..
Tişörkler ne zaman çıkıyoooooo...
Sevgiyle..

Biraz on 16 Aralık 2010 06:38 dedi ki...

Selam Ali,
Ne yazik ki gelmemis, maillere de hic ulasmamis, dedigin gibi bloggerdaki bir bug belki de sebep. Cok nadir oluyor ama oluyor yine de ulasmayan yorumlar.

Destek ve begenin icin cok tesekkurler. Arada seker hayatlara ekleme yapiyorum ama eskisi kadar cok degil...belki de seker konularini hizli tukettim :)
Tshirt icin ise az kaldi diyecegim ama bu ara hastanede isler asiri yogun...noelle birlikte yavaslar ben de o zaman daha cok calisirim cizimlere, aslinda cizim isi guzel bir terapi oluyor:)

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template