2 Şub 2009

Mim



Sevgili GünCeraN'dan bir mim gelmişti. Ancak şimdi yazabiliyorum.
Konusu ise şöyle;
1. Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
2. 161. sayfayı açın
3. 5. cümleyi okuyun.
4. Blog sayfasına yazın.
5. En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.
6. 5 blog arkadaşınıza yollayın.


Bu elimin altındaki kitap değil ne yazık ki...kitaplığım hemen bilgisayarımın yanı başında olduğundan gözüme ilk çarpan kitabı aldım...Burada oyunun kuralını belki bozdum.

Kitap, The Tippiıng Point, Malcolm Gladwell'den,
161. sayfa
5.cümle
"Bu tür deneyleri binlerce kez yapabilirsiniz, ve cevap her defasında neredeyse hep aynı şekilde olacaktır."

Tüm kitaplar yakınımdaydı...en yakını bu oldu.

Bu mimi ise burada bırakıyorum. Bu arada bir itiraf, mimleri pek heyecanla yazamıyorum galiba ve o yüzden de uzun sürüyor sayfaya gelmesi.

(sırada Metonia forever ve öykü'nün mimleri var...onları da en kısa zamanda yazmak umuduyla diyorum)

Güzel bir haftamız olsun!

Not: Şimdi "gereksiz yazar" dan gelen yorum aklıma bir fikir getirdi. Bu mimi kimseye göndermedim...Ama onun yerine bu yazıya yorum yazmak isteyenler. Bir de bu 161. sayfa 5. cümle kuralını uygulasınlar...onu da yazsınlar dilerlerse.
Bakalım nasıl bir görüntü oluşacak?

5 Yorum:

cem on 2 Şubat 2009 15:03 dedi ki...

''en önemlisi sağlıklı olmak, benim de sağlığım iyice düzeliyor.''

anna karenina, tolstoy...


şu karmaşanın içinde, '' önce sağlık'' söylemi ders niteliğinde oldu da akla da kalbede söz geçmiyor bazen..

Biraz on 2 Şubat 2009 15:39 dedi ki...

Tesekkurler yorum ıcın bu arada bır de bır fıkır vermıs oldunuz bu yorum ıleç
onun ıcın de tesekkurler
(bakınız not kısmı)

Adsız dedi ki...

"çingene düğünü edersek onun vakti yoktur"

kuyruku yıldız altında bir izdivaç
Hüseyin Rahmi Gürpınar

bende böyle cevaplamış olayım bari :)

Erman Sinan on 3 Şubat 2009 08:21 dedi ki...

"Gozleri, Yuregi kamasmis insandir"
Can Dundar - Yuzyilin asklari

pinomino on 3 Şubat 2009 09:11 dedi ki...

"Okur, okuma eylemini sürdürerek yazarı bütünleyen insandır."
Yaratıcı Çocuk Edebiyatı, Hasan Güleryüz

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template