8 May 2011

Anneler gününüz kutlu olsun!




Espirili bir şekilde kutlamak istedim bugünü.

Hiç bir zaman bir güne sığdırmadım anneme olan sevgimi ve saygımı. Ona olan sevgim hep daim ve her zaman. Ama bu günün anlam ve önemi  itibariyle de  aklıma bu karikatür gelince de yayınlamak lazımdı.
Bu karikatürü Biocomicals için yaptım, Türkçe versiyonunu buraya da alıyorum.


"Sevgili Annemin" ve tüm annelerin gününü kutlarım. 


Not:
İnsan hücresinde 1 çift  eşeysel kromozom bulunur ve otozom kromozomlarla birlikte toplam sayı 46 eder.
Eşey kromozomları kadınlarda XX, erkeklerde XY dir. Erkeklerde ki Y Babadan geliyor. ve kadınlardaki X'lerden biri de  babadan geliyor.

Karikatüre bu bilginin ışığı altında bakmak daha anlamlı olacak. Dolayısı ile bu bile anne ve babamıza ne kadar yakında olduğumuzun, onların bizim ne kadar yanımızda olduğunun bir göstergesi. Annesi ve babasından uzak olanlar böyle düşünsünler, içleri ısınacak ve daha iyi hissedeceklerdir eminim.

4 Yorum:

guguk kuşu on 8 Mayıs 2011 21:05 dedi ki...

evet onlar hep bizimle

FUNdy on 9 Mayıs 2011 17:10 dedi ki...

Geçen gün "Annelerimize karsi isledigimiz kusurlar icin affedilmek annelik yolunda gizli.." diye bir tweet okudum da çok hoşuma gitti. Ne kadar doğru ve bilgece. annemin benim için hissettiklerini bir ann eolunca o kadar iyi anliyorum ki...Erkekler icin durum nedir onu bilemiyorum.

Biraz on 10 Mayıs 2011 16:08 dedi ki...

>guguk kusu
aslinda herkes icice...

Biraz on 10 Mayıs 2011 16:11 dedi ki...

>FUNdy
Biz erkekler yuzeysel dusundugumuzden, kadinlar gibi 15 adim otesini dusunmedigimizden, ancak yasadiklarindan ogrenen erkekler bir de empatisi olan erkekler anlar zamani gelince...o zaman gelmezse hic anlamayabilir de

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template