11 Mar 2009

MİM:mutluluk senin için ne?



This is the life, Amy Macdonald

"mutluluk senin için ne?”  diye sormuş gönderdiği mimde sevgili Nily.
Yazısını okurken hoşuma gitmişti konu.
Fakat  yazısının sonunda bu konuda benim de yazmamı isteyince...mutlu oldum.

Hmmm....ne kadar da çabuk  di mi? Ne kadar da kolay di mi?

Açıkcası, "mutluluk benim için ne?" sorusunun cevabını vermeden önce çok zor mutlu olabilen bir insan olmadığımı farkettiğimi söylemem lazım.


Mutluluk bence yüzümüze yayılan bir gülümseme ve onun sebepleridir doğal olarak.

Sebepleri çok değişken olabilir ama ortak noktası yapmaktan ve yaşamaktan zevk aldığım şeyler diye düşünüyorum.

Hayalllerinizin ardına usulca oturmuş birini tanımak ve tam da o hayallerden fırlayıp gerçeğe dönüşüyor olduğunu görmek bir mutluluk iken aynı şekilde bir masanın üzerinde sessizce duran bembeyaz kağıt ve kalemler de mutluluk sebebidir benim için.

"Aynı şiddette mi?" derseniz elbette herkesin ve her şeyin yeri ayrıdır. 

Mutluluk senin için ne sorusunun ardında kendinle de barışık olmanın cevapları yatar aslında...diye düşünüyorum.

Mutluluk verdikçe alırsınız...almak için vermeseniz de, alırsınız.

Bazen bir müziktir, bazen hiç beklenilmeyen bir zamanda gelen o telefonlardır ve o telefonlardaki sevgi dolu sıcaklığı hissetmenizdir...uzakta olsanız da..şimdilik öyle olsa da, mutluluktur işte.

Yağmurun yağması da mutluluktur...insanların sevecenliğini görmek de...

Mutluluk içimizdedir aslında ve her buluşumuz en büyük umudumuzdur bir sonraki mutluluğa ulaşabilmek için.

Bu mimi ben de, eğer yazmamışlarsa Brajeshwari, LAL ve 7.oda'ya göndermeyi isterim ve elbette kabul ederlerse, yazmayı isterlerse...ne zaman olursa.

10 Yorum:

beenmaya on 11 Mart 2009 09:20 dedi ki...

öyle çok sebeb var ki aslında mutlu olmammız için sadece bakmamız, görmemiz fark etmemiz lazım...

mesela sabah sabah yine mi iş şeklinde masama oturup ta güne senin yazını okuyarak başlayıp yüzümde bir tebessüm oluşması bile bir mutluluk benim için :))

Seyyah on 11 Mart 2009 09:52 dedi ki...

dışarda pırıl pırıl bir güneş var, havada bahar kokuyor,çiçekçi teyzem günaydının yanına nergisi uygun gördü bugün.yazında bunların üstüne tatlı niyetine oldu. teşekkür ederim katıldığın için:)

Belgin on 11 Mart 2009 11:33 dedi ki...

Aslinda görmesini, algilamasini bilene hayat o kadar cok mutluluklar sunuyor ki. Ne güzel senin de o anlayan, görenlerden olman:)
Bak senin yazini okurken, seninle birlikte ben de mutlu oldum:)
Sevgilerimle

Biraz on 11 Mart 2009 16:33 dedi ki...

>beenmaya
Oyle hakikaten...ve ayni sekilde mutlu olmamak icin de bir suru sebep var...hayat secimlerden olusmussa biz de ona gore secmeliyiz belki de.

>Nily
Mimler cogu zaman zorunlu bir konunun secilip anlatilmasi gibi oluyor ya ve bu cogu zaman sevmedigim bir sey ama bu mim tipki cocukluk yazisini yazdigim gibi zevkliydi..Tesekkurler.

>Belgin
Her zaman diil ama gormeye cabaliyorum en azindan: )

Brajeshwari on 12 Mart 2009 21:53 dedi ki...

Sevgili Biraz'ım
önce teşekkür ederim.
Ben bu mimi yapmıştım..:)Yine de belki senin için yine yazarım, kimbilir...

Sevgilerimle....

Biraz on 12 Mart 2009 22:15 dedi ki...

>Brajeshwari
:) tamamdir, nasil istersen:)

ben bilemedim oncesinde yazmis olabilecegini...ama yine de cok tesekkurler:)Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

mutluluk

!?:.,
imla kuralları ile anlatılabilir.

imla kuralları belkide mimiklerin yansımasıdır(?)

mutlu isen mutluluk vardır yok değil isen zor dostum zor...

sebep: bir sen bir de ben, gerisi teferruat. (genelleme)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri on 16 Mart 2009 08:17 dedi ki...

İşte en güzel özet; " Mutluluk İçimizde" Budur işte sevgili Biraz, mutluluk budur.

serdar özdemir on 17 Nisan 2009 10:06 dedi ki...

Biraz'cım bloğumda ki son yazıma bakar mısın bir...

FUNdy on 19 Ekim 2009 22:52 dedi ki...

bu ne guzel şarkıymış ya..

 

Blog Listem

Hayattan ve Masallardan Biraz Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template